استقبال نخست‌وزیر هند از بازی تاریخی کرکت هند-افغانستان

© AFP 2023 / Etienne Oliveauاستقبال نخست‌وزیر هند از بازی تاریخی کرکت هند-افغانستان
استقبال نخست‌وزیر هند از بازی تاریخی کرکت هند-افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نرندرا مودی با توصیف از دستاوردهای تیم ملی کرکت افغانستان، برگزاری این بازی را تاریخی و افتخارآمیز خوانده است.

به گزارش اسپوتنیک، نرندرا مودی، نخست‌وزیر هند با نشر یک پیام نوشته است: این واقعاْ یک رویداد تاریخی است که تیم ملی کرکت جمهوری اسلامی افغانستان نخستین بازی آزمایشی بین‌المللی اش را انجام می‌دهد. و این جای خوشی و افتخار است که این بازی آزمایشی با هند صورت می‌گیرد.

نخست‌وزیر هند نوشته است که تیم بااستعداد و جوان ملی کرکت افغانستان در مدت کم دستاوردهای بزرگی داشته است که ما شاهد پیروزی‌هایش در چوکات‌های مختلف بوده ایم.

وی افزوده است که هند افتخار می‌کند که در این سفر شانه به شانه با تیم ملی افغانستان همراه بوده است. و این برای هند یک افتخار بزرگ است تا تیم ملی افغانستان را در میدان‌های بازی در گریتر نویدا و دهراندون میزبانی می‌کند.

وی در اخیر به مسوولین کرکت بورد هند و افغانستان به دلیل برگزاری این مسابقه تاریخی ابراز تبریکی نموده است.

مودی در اخیر به هر دو تیم موفقیت آرزو نموده ابراز امیدواری کرده است که نتیجه این بازی باعث تحکیم دوستی دیرینه هند و افغانستان شود.

قرار است تیم ملی کرکت افغانستان فردا در مسابقۀ تاریخی در شهر بنگلور مقابل تیم ملی کرکت هند قرار گیرد.

مسؤولان در ادارۀ کرکت بورد افغانستان با تایید این خبر می‌گویند که این برای نخستین بار است که تیم ملی کشور در مقابل هند در چوکات مسابقۀ تاریخی بخت آزمایی می‌کند.

براساس گزارش‌ها فردا نخستین دیدار مسابقۀ تاریخی در حوالی ساعت ۸ به وقت افغانستان برگزار خواهد شد.

ادارۀ کرکت بورد افغانستان می‌گوید که ورزش‌کاران کشور از آماده‌گی کامل در برابر ملی پوشان هند برخوردارند و می‌‎افزاید که این بازیکنان در حال سپری نمودن تمرین‌های فشرده در هند می‌باشند.

گفتنی‌ست که تیم ملی کرکت کشور نظر به درخشش‌های خوبی که در جریان سال‌های گذشته داشته، توانسته که عضویت شورای جهانی کرکت را به دست‌آورد و به همین دلیل، نخستین تجربۀ خود را در قالب مسابقۀ تاریخی سپری می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала