مسی- رونالدو، کدام یک آقای پنالتی استند؟

© Photo / russian world cup 2018مسی- رونالدو، کدام یک آقای پنالتی استند؟
مسی- رونالدو، کدام یک آقای پنالتی استند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روزهای ابتدایی جام جهانی، لیونل مسی یک پنالتی برابر ایسلند را از دست داد اما رونالدو در دیدار برابر اسپانیا در گول کردن پنالتی خود موفق بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش‌سه، دقت تبدیل به گول کردن پنالتی لیونل مسی در عرصه ملی و لباس تیم ملی ارجنتین 75درصد بوده و او از 16 پنالتی که نصیب‌اش شده موفق به گول‌زنی در 12 صحنه شده است اما در مجموع دوران ورزشی و در تمامی رقابت‌ها، ستاره ارجنتینی تا به حال 88 بار پشت ضربات پنالتی قرار گرفته که 71 تای آن تبدیل به گول شده و او نرخ دقت 80.68درصد را به ثبت رسانده است.
البته عملکرد مسی در رده ملی از دیگر رقابت ها ضعیف‌تر است زیرا درصد او در لالیگا 81.35 درصد و در لیگ قهرمانان 78.54 درصد بوده است.

ناتالیا وودیانووا، مودل روس و ایکر کاسیلیاس، فوتبالیست اسپانیایی در مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - اسپوتنیک افغانستان
مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

اما کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال و مهاجم رئال مادرید، مجموعاً در تمام دوران ورزشی خود 111 بار پشت ضربات پنالتی قرار گرقته که 93 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده و نرخ تبدیل موقعیت به گل 83.78 درصد را به ثبت رسانده است.
اما رونالدو نیز در ترکیب تیم ملی پرتغال ضعیف تر از بقیه رقابت بوده و از 11 پنالتی 7 تای آن را گل کرده تا میانگین 63.63 درصد را ثبت کرده باشد.
اما کارنامه کریستیانو رونالدو در لیگ برتر 84.61 درصد، در لالیگا 85.91 درصد و در لیگ قهرمانان 87.50 بوده است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала