اعلامیه جدید طالبان در مورد ختم آتش بس

© AP Photo / Reza Shirmohammadiاعلامیه طالبان در مورد ختم آتش بس
اعلامیه طالبان در مورد ختم آتش بس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعلامیه امارت اسلامی در مورد اختتام آتش بس سه روزه به مناسبت عید رمضان.

امارت اسلامی برای اینکه هموطنان گرامی ما مراسم عید را به خوبی و آسانی سپری بکنند سه روز اول عید را در سراسر کشور آتش بس اعلان و موفقانه عملی کرد، این آتش بس در برابر رژیم کابل نبود بلکه برای آسودگی مردم اعلان شده بود و شام امروز پایان یافت.
اکنون به مجاهدین در سراسر کشور فرمان داده می شود که عملیات های خود را در برابر اشغالگران خارجی و مزدوران داخلی آنان همچون سابق ادامه بدهید.
عملی شدن موفقانهء آتش بس سه روزه، نکات ذیل را روشن ساخت:
این ثابت شد که امارت اسلامی کنترول و قدرت جهاد و مبارزهء جاری را در دست دارد، هیچ دست خارجی با امارت اسلامی نیست، صف اش متحد و یکمشت است و می تواند حتی در موضوعات مهم همچون آتش بس تصمیم بگیرد و سپس عملی هم بکند.
امارت اسلامی برای همه افراد نظامی و غیر نظامی رژیم کابل فرصت خوبی را مساعد ساعت تا مجاهدین امارت اسلامی را به درستی بشناسند و از همکاری با امریکایی ها دست بگیرند، تا کشور ما از شر اشغالگران خارجی نجات یابد و راه قیام نظام اسلامی در سراسر کشور باز گردد.

تلاش پاکستان برای بهره‌برداری از اعلام‌ آتش‌بس طالبان در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
تلاش پاکستان برای بهره‌برداری از اعلام‌ آتش‌بس طالبان در افغانستان
در گذشته، دشمن تبلیغات می کرد که در افغانستان با آن ها بست گروه می جنگند و یا اینکه امارت اسلامی صدای واحد و صف واحد ندارد، اما اکنون همچون آفتاب عیان گردید که ادعای آنها نا درست بوده است، گروه های متعددی در صف جهادی وجود ندارد، امارت اسلامی در سراسر کشور رهبری جهاد را به دوش دارد و افرادش از مقام رهبری خود به جدیت اطاعت می کنند.
اعلان و عملی شدن آتش بس از سوی امارت اسلامی و استقبال گستردهء مردم از مجاهدین این را ثابت ساخت که داعیهء امارت اسلامی و ملت رنجور یک است، همه خواستار خروج اشغالگران و قیام نظام اسلامی هستند.
همه فیصله های امارت اسلامی به اساس شریعت و نفع ملت می باشد. آزادی سراسری کشور و قیام نظام خالص اسلامی، حکم شریعت و آرمان بزرگ ملیون ها شهداء، معلولین، بیوه زنان و ایتام ما است که به هیچ صورت و در بدل هیچ امتیاز در برابر آن معامله صورت نمی گیرد.
امریکایی های اشغالگر دیگر باید این حقیقت را درک کنند و بپذیرند، از زورگویی بی جا دست بگیرند، برای حل این معضله گزینهء دیالوگ مستقیم با امارت اسلامی را ترجیح بدهند و نیروهای اشغالگر خود را از افغانستان خارج بکنند.
همه هموطنان و مجاهدین آگاه باشند که هیچ گونه گفتگو و مذاکرات پنهانی با رژیم مزدور کابل جریان ندارد. تبلیغات بی اساس دشمن برای فریب دادن اذهان عامه، بحران کنونی را پیچیده تر می سازد و در بخش صلح به جای فایده تاوان می کند.
امارت اسلامی افغانستان
۲۷/۳/۱۳۹۷ هجری شمسی

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала