حملات طالبان بر نیروهای امنیتی در جریان آتش بس

© JAK عکس های از نیروهای امنیتی با طالبان از چندین ولایت بعد از اعلام آتش بس سه روزه
عکس های از نیروهای امنیتی با طالبان از چندین ولایت بعد از اعلام آتش بس سه روزه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع افغانستان می‌گوید که گروه طالبان در جریان 24 ساعت گذشته، 7 تعرض و انداخت مستقیم را بالای نیروهای امنیتی در 5 ولایت کشور راه‌اندازی کرده‌اند.

اسپوتنیک به نقل از خامه پرس، وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید، گروه طالبان در جریان یک شبانه‌روز گذشته، 3 تعرض و 4 انداخت مستقیم را بالای نیروهای امنیتی در ولایت‌های غزنی، فراه، بدخشان، میدان‌وردک و زابل راه‌اندازی کردند.
به اساس خبرنامه، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور جواب دندان شکن به آنان دادند و نه تنها در ولسوالی‌های مقر و اندر ولایت غزنی، 34 تن از اعضای گروه طالبان را کشته و 9 تن دیگر شان را زخمی ساخته‌اند.

طالبان در دومین روز آتش بس با حکومت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
هشدار سخنگوی طالبان به اعضای این گروه درمورد دیدار با نیروهای امنیتی
در عین زمان، در حمله‌های دیگر گروه طالبان در ولسوالی پرچمن ولایت فراه، نیروهای امنیتی 11 تن از اعضای آن گروه را کشته و 19 تن دیگر شان را زخمی ساختند.
وزارت دفاع ملی کشور می‌گوید که نیروهای امنیتی در حالت دفاعی قرار دارند و می‌افزاید که آنان در ولسوالی نرخ میدان وردک 6 طالب و در ولسوالی جرم بدخشان 6 تن دیگر شان را کشته‌اند.
باید گفت نیروهای هوایی کشور، یک مرکز گروه داعش را در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار، نیز هدف قرار داده که در نتیجه یک دیپوی سلاح و مهمات آنان از بین و 3 داعشی کشته شدند.
در مورد تلفات نیروهای امنیتی افغانستان گزارش در دست نیست

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала