پیش‌بینی مدل پلی‌بوی درمورد قهرمانی جام جهانی فوتبال

© Photo / Instagram/@suzycortezoficialپیش‌بینی مدل پلی‌بوی درمورد قهرمانی جام جهانی فوتبال
پیش‌بینی مدل پلی‌بوی درمورد قهرمانی جام جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سوزی کورتز مدل ۲۷ ساله مجله پلی‌بوی که "میس بوم بوم" نیز نامیده میشود، قهرمان مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را پیش‌بینی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، سوزی کورتز همچنان در آستانه مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ عکاسی گزینی در لباس فوتبال برای مجله پلی‌بوی پرتگال و رقص "قر سربالا" (twerking) که در آن رقصنده با انجام حرکت‌های سریع، باسن اش را بالا و پایین حرکت می‌دهد، انجام داده است.

این دختر جذاب برازیلی با پوشیدن پیراهن فیلیپه کوتینیو، بازیکن تیم ملی فوتبال برازیل در بدن برهنه‌اش، قهرمانی تیم برازیل را پیش‌بینی کرده است.

وی نوشته است: شانس فیلیپه کوتینیو، بهترین بازیکن فوتبال امروزی برای پیروزی بیشتر است. مطمئن استم که برازیل بهتر از همه در جام جهانی فوتبال در روسیه خواهد درخشید.

نخستین تصاویر مسی، رونالدو، نیمار و صلاح پس از رسیدن به روسیه - اسپوتنیک افغانستان
نخستین تصاویر مسی، رونالدو، نیمار و صلاح پس از رسیدن به روسیه

قابل ذکر است که این مدل در جام جهانی ۲۰۱۰ نیز با استفاده از باسن برهنه‌اش، قهرمانی مسابقات را پیش‌بینی کرده بود.

مسابقه تیم‌های ملی فوتبال برازیل و سویس به تاریخ ۱۷ جون در استادیوم رستوف نا دانو با نتیجه ۱:۱ به پایان رسید. تیم ملی برازیل به تاریخ ۲۲ جون به مصاف تیم ملی کوستا ریکا در شهر سنت پیترزبورگ و به تاریخ ۲۷ جون به مصاف تیم صربستان خواهد رفت.

قابل یادآوری است که مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ ۱۴جون تا ۱۵جولای ۲۰۱۸در ۱۲استادیوم در ۱۱شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

مسابقه نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸در روسیه به تاریخ ۱۵جولای در استادیوم "لوژنیکی" در مسکو برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала