غرب چگونه روسیه را فریب داد؟

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر غرب چگونه روسیه را فریب داد؟
غرب چگونه روسیه را فریب داد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریا زاخارووا، نماینده وزارت امور خارجه روسیه گفت، کشور های غرب پس از ختم جنگ سرد روسیه را فریب دادند، اما ما حالا به همه نشان می دهیم که حتا به فکر حمله به روسیه نباشند.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با رسانه فنلندی" Hufvudstadsblade" گفت، پس از پایان جنگ سرد، روسیه به طور کامل در هایش را بروی کشورهای غربی باز کرد، اما آنها ما را فریب دادند
دیپلمات گفت: نه اینکه ما شکست خوردیم، ما خودما این کار را انجام دادیم. هیچ کس به ما حمله نکرد، فقط این که گورباچف می خواست مسابقه تسلیحاتی را پایان دهد. او می خواست به پایان جنگ سرد پایان دهد."
وی همچنین افزود که مسکو نیازی به درگیری با غرب ندارد. روسیه فقط خواهان گسترش روابط تجارتی — فرهنگی است.
او در ادامه گفت:ما می خواهیم که براحتی به کشورهای دیگر سفر کنیم. ما می خواهیم از محدودیت های ویزا خلاص شویم. اما را دائم رد می کنند. درست مثل همان کاری که با زیردریایی های روسیه در سویدن می شود — گویا همه از وجود آنها باخبرند ولی هیچکس آن ها را ندیده است. یکماه پس از آنکه مردم سویدن خوب ترسیدند بخوبی، رسانه ها فقط در یک خط نوشتند که «چیز دیگری با زیردریایی های روسی اشتباه گرفته شد."
زاخارووا توضیح کرد که چرا روسیه قدرت نظامی خود را به نمایش می گذارد؟
حالا ما به همه نشان می دهیم:"حتی به فکر حمله به روسیه نباشند".پس از آنکه ما 20 میلیون نفر از هموطنان خود را در جنگ جهانی دوم از دست دادیم، ما از حق نمایش قدرت خود برخورداریم تا دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. طی 20 سال اخیر سعی می کنند ما را از هر طرف محاصره کنند. ما پرسیدیم، سامانه دافع هوایی چرا در پولند مستقر شده است؟ در جواب گفتند برای دفاع در مقابل ایران. تقلب و دروغگویی در روز روشن!".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала