موش‌های هندی به مقدار 1.23 میلیون روپیه هندی را از بین بردند

© Fotolia / JacobSTموش‌های هندی به مقدار 1.23 میلیون روپیه هندی را از بین بردند
موش‌های هندی به مقدار 1.23 میلیون روپیه هندی را از بین بردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هند موش‌ها بخش از بانکنوت‌های یک عابر بانک (خودپرداز) در آن به مبلغ 1.23 میلیون روپیه هندی (بیش از 1.1 میلیون ربل) موجود بود را از بین بردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از India Today، به مبلغ 1.23 میلیون روپیه هندی توسط موش ها از بین برده شد این موش های در داخل یکی از عابر بانک های جا گرفته و توانستند مبلغ مذکور را جویده و به پارچه های بسیار کوچک تبدیل کنند.
اشاره شده است که این عابر بانک (خودپرداز) به تاریخ 20 ماه می سال روان از کار افتاد، پس از چند هفته ماموران این عابربانک تصمیم به باز کردن و بررسی این دستگاه شدند پس از باز کردن این دستگاه در داخل این عابر بانک دیده شد که موش ها مقدار زیادی از مقدار ذکر شده را به پارچه های کوچک تبدیل کردند.
به گفته ماموران این عابر بانک در این دستگاه دو میلیون و 948 هزار روپیه هندی (2.7 میلیون ربل) جا بجا شده بود و این همه بانکنوت‌ها 500 و 2000 روپیه‌ای بوده است. در حال حاضر از این رویدا به پولیس گفته شده است و پولیس در حال حاضر در مورد این رویدا تحقیقات دارد.

یادآوری می‌کنیم که این اولین بار نیست که چین اتفاق صورت می‌گیرد چندی پیش در نزدیکی شهر آستانه مقدار پول ها توسط موش ها در داخل یک عابر بانک جویده شد در آن زمان این موش ها توانستند به به ارزش 300 دالر پول را جویده و متباقی از این پول‌ها را کله‌دار نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала