پولیس روسی هواداران فوتبال را شگفت‌زده ساخت+ویدیو

© Photo / Main department of the Ministry of Internal Affairs of Russia in Krasnodar regionپولیس روسی هواداران فوتبال را شگف‌زده ساخت+ویدیو
پولیس روسی هواداران فوتبال را شگف‌زده ساخت+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پولیس از شهر رستوف روسیه توانست هواداران جام جهانی فوتبال 2018 روسیه را شگفت‌زده بسازد وی به بسیار مهارت چهل بار توب را روی پایش زد.

به گزارش اسپوتنیک، هواداران فوتبال جام جهانی 2018 روسیه توسط یک پولیس شگفت‌زده شدند این مرد پولیس توانست توب را با بسیار خوبی کنترول کرده و چهل بار توب را روی پایش بزند که این کار پولیس باعث خوشحالی هوادارن فوتبال در شهر رستوف شد.
ویدیو از این اتفاق در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و کابران شبکه‌های اجتماعی به این باور اند که تماشای چنین مهارت ها می‌تواند بهترین فوتبالیست های دنیا را تحریک کند.

مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در ورزشگاه "رستوف" در شهر رستوف برگزار می‌شود در این ورزشگاه به تاریخ 17 جون تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و برازیل با هم با نتیجه 1-1 دیدار کردند و در 20 جون امروز تیم‌های ملی فوتبال اروگوئه و عربستان سعودی در این ورزشگاه با هم دیدار خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала