در بازی‌های پلی‌آف برای اولین بار بعد از 32 سال روسیه صعود کرد

© Sputnik / Alexey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر در بازی‌های پلی آف برای اولین بار بعد از 32 سال روسیه صعود کرد
در بازی‌های پلی آف برای اولین بار بعد از 32 سال روسیه صعود کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از 32 سال این اولین باریست که تیم ملی فوتبال روسیه در بازی های پلی‌آف به مرحله بعدی صعود می‌کند، شبکه‌های اجتماعی به پیروزی تیم ملی روسیه در برابر مصر چطور واکنش نشان دادند؟.

به گزارش اسپوتینک، مسابقه دیروز میان تیم‌های ملی روسیه و مصر یک بازی سرنوشت‌ساز بود چرا که پیروزی تیم ملی فوتبال روسیه در برابر تیم ملی فوتبال مصر، خروج این تیم را برای اولین بار بعد از 32 سال تضمین کرد. و این اتفاق افتاد تیم ملی فوتبال روسیه با یک بازی خوبی که ارائه کرد توانست، تیم ملی فوتبال مصر را با نتیجه 3-1 شکست دهد! این پیروزی تاریخی و طولانی باعث شد که همه هواداران خوشحال شوند و فضایی ورزشگاه را گرم‌تر سازند و در شبکه‌های اجتماعی همچنان از پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال روسیه، واکنش‌های خیره‌کننده نشان داده شده است.
تیم ملی روسیه با پیروزی پرگول برابر مصر به عنوان اولین تیم صعود خود را به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی قطعی کرد تا یاران محمد صلاح در آستانه حذف قرار بگیرند.
پس از بازی هیجان‌انگیز، کاربران شبکه‌های اجتماعی به آدرس، استانیسلاو سالاموویچ چرچسوف سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در توییتر پیام‌های تبریکی را ارسال کردند. و حتی از یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی یک عکس تانوس را با چهره سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه را با یک دست‌کش طلایی که در آن به جای سنگ دو بیرق از تیم های فتح شده را (عربستان سعودی و مصر) نشان داده شده است.
همچنان یکی دیگر از کابران شبکه‌های اجتماعی در توییتر خود پس از ختم مسابقه از مربی تیم ملی فوتبال روسیه برای اینکه یک بازی جذاب را به نمایش گذاشت ابراز قدردانی کرد تا بتواند این تیم (تیم ملی فوتبال روسیه) به طور مطمئن و فرصتی برای رقابت با تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال را داشته باشد.

قهرمان و مرد میدان در جریان بازی فوتبال روسیه و مصر دنیس چریشف بود که گول دوم را به تیم مقابل (مصر) به ثمر رساند، بعد از به ثمر رساندن گول دوم به مقابل تیم ملی فوتبال مصر، آرتم دزوبا، چند دقیقه بعد گول سوم را زد. تیم ملی فوتبال روسیه ثابت کرد که قوی و به خوبی آماده برای جام جهانی 2018 فوتبال استند.

تیم ملی فوتبال مصر، به طوری انحصاری به محمد صلاح مهاجم این تیم تمرکز داشت و این بی فایده بود و با ارائه این بازی تیم ملی مصر واکنش هواداران خود را از دست داد.

دیروز و امروز همه روسیه خوشحال و از پیروزی تیم ملی شان جشن گرفتند و تیم ملی فوتبال روسیه به مدت 32 سال نتوانسته بود که از مرحله پلی‌آف صعود کند. بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه توانستند یک بازی خوبی از خود ارائه کنند زمانی که نیاز به حمله بود حمله کردند و زمان که نیاز به دفاع بود دفاع کردند، مسابقه با عربستان سعودی و به خصوص مصر به مدت طولانی به یادماندنی است. در حال حاضر ما مشت را در بازی میان روسیه و اورگوئه نگه می‌داریم. ما هنوز هم خواهیم جنگید.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала