برنده جنگ جهانی سوم جهانی کیست

© Depositphotos.com / Andrey Popovبرنده جنگ جهانی سوم جهانی کیست
برنده جنگ جهانی سوم جهانی کیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برنده جنگ در دوران انقلاب چهارم صنعتی، حتمی نیست که از جمله ابرقدرت های نظامی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید بارنو جنرال بازنشسته ارتش ایالات متحده امریکا و Nora Benzael کارشناس از دانشگاه امریکایی که نظریات شان در صفحات (War of the Rock) نشر شده به این نتیجه رسیدند که برنده جنگ های عصر حاضر، حتمی نیست که از جمله ابرقدرت های نظامی باشد.
کارشناسان فاکتورهایی را نام گرفتند که در جنگ آینده می توانند برتری نظامی یک طرف را نسبت به طرف دیگری به ارمغان بیاورد.
این برتری های شامل، تکنالوژی فضایی و کامپیوتری، هوش مصنوعی و رباتیک میباشند. کارشناسان خاطرنشان می کنند که در دوران جنگ های گذشته، از چنین تکنالوژی ها در واقع استفاده نمی‌شد.
متخصصان خاطر نشان كردند كه كشورهايي كه تجربه عمليات نظامي گسترده اي ندارند، اما داراي سلاح هاي مدرن (تکنولوژي پيشرفته) هستد، مي توانند در مقایسه با ابرقدرت های نظامي سابق از برتری بیشتر برخوردار باشند؛ زيرا این گروه اولی در مقایسه قدرت های سابق نظامی نيازي به حفظ سلاح هاي کهنه ندارند.
علاوه بر این، بارنو و بنزئل، اطلاع می دهند که در استراتژی نظامی چنین کشور ها تجربه گذشته کارگر نیست، که بتواند ارزیابی آینده را تحریف کند.

پوتین درباره جنگ جهانی سوم صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین درباره جنگ جهانی سوم صحبت کرد

کارشناسان به طور جداگانه، از نقش "عامل- X " یادآوری کرده می نویسند: "به سادگی وارد کردن تغییرات اضافی در سیستم های مدرن و فرایندهای روش جنگ می تواند برای دشمن که قبلا در تحولات بزرگ جهانی از موفقیت های زیاد برخوردار بودند، فاجعه بار باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала