فرشته‌ای به نام رونالدو، پرتغال را به صعود امیدوارتر کرد+ویدیو

© Photo / FIFA World Cup / FIFA World Cupفرشته‌ای به نام رونالدو، پرتغال را به صعود امیدوارتر کرد+ویدیو
فرشته‌ای به نام رونالدو، پرتغال را به صعود امیدوارتر کرد+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی پرتغال باز هم با گلزنی کریستیانو رونالدو موفق شد به پیروزی مقابل مراکش دست پیدا کند و به صعود از مرحله گروهی جام جهانی امیدوارتر شود.

به گزارش اسپونیک، تیم ملی پرتغال باز هم با گلزنی کریستیانو رونالدو موفق شد به پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال مراکش دست پیدا کند و به صعود از مرحله گروهی جام جهانی امیدوارتر شود.
این دیدار گروه B امروز چهارشنبه در ورزشگاه بزرگ لوژنیکی در مسک برگزارشد تیم ملی فوتبال پرتغال توانست تیم مقابل را (مراکش) با نتیجه 1-0 شکست دهد. تنها گول که در دقیقه چهارم توسط کریستیانو رونالدو به تیم ملی فوتبال مراکش زده شد. این گول برای رونالد گول هشتادوپنجمین گل است که با تیم ملی زده است.

تیم ملی فوتبال مراکش با دومین شکست خود، اولین تیم است که فرصت برای رسیدن به مرحله بعدی (یک برهشتم) را از دست داده است برعکس تیم ملی پرتغال نخسین پیروزی خود را در مقابل تیم ملی مراکش بدست آوردند و در حال حاضر در جدول گروه B با 4 امتیاز صدرنشین استند.

در مرحله نهایی گروهی، تیم ملی فوتبال پرتغال در روز 25 جون در سازانسک با تیم ملی فوتبال ایران بازی خواهد کرد و تیم ملی فوتبال مراکش نیز در همان روز با تیم ملی فوتبال اسپانیا در کالینینگراد بازی خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала