کاسیاس: روسیه فوق‌العاده از مهمانان جام جهانی پذیرایی می‌کند

© Photo / Iker Casillas / Iker Casillasکاسیاس: روسیه فوق‌العاده از مهمانان جام جهانی پذیرایی می‌کند
کاسیاس: روسیه فوق‌العاده از مهمانان جام جهانی پذیرایی می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره و قهرمان جهان در سال 2010 کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره فراموش‌نشدنی باشگاه رئال مادرید، از برگزاری عالی سازمان جام جهانی 2018 روسیه سپاسگزاری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایکر کاسیاس، ستاره رئال مادرید و قهرمان جهان در سال 2010 در مراسم افتتاحیه پارک فوتبال در شهر زیبائی مسکو اشتراک کرده بود در مورد برگزاری جام جهانی در روسیه ابراز نظر کرد.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: "من بسیار خوشحال استم که در جام جهانی 2018 در روسیه و در میدان سرخ حضور دارم از سازمان عالی برگزاری جام جهانی روسیه سپاسگزارم شما (روسیه) واقعاً فوق‌العاده و بسیار عالی از تمام مهمانی که از هرگوشه دنیا در این کشور زیبا حضور داردند پذیرایی می‌کنید".
ایکر کاسیاس همچنان خروج تیم ملی فوتبال روسیه را به مرحله بعدی تبریک گفت.
وی افزود: "شاید تیم ملی فوتبال روسیه و با تیم ملی فوتبال اسپانیا در فینال با هم دیدار داشته باشند مگر من در آن زمان هوادار تیم ملی کشور می‌باشم و برای تیم ملی فوتبال روسیه آرزو موفقیت می‌کنم تا این تیم بتواند تا حدی امکان به مرحله‌های بعدی صعود کند".

پیش از این گزارش شد که در میدان سرخ در مسکو به مناسبت جام جهانی فوتبال 2018 روسیه، پارک فوتبال افتتاح شد.
یادآوری می‌کنیم که در حال حاضر تیم ملی فوتبال اسپانیا با چهار امتیاز بدست آورده به صورت مشترک با پرتغال در جایگاه اول گروه B قرار گرفته اند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала