هواداران انگلیسی جام جهانی 2018 را یکی از بهترین جام جهانی نامیدند

© REUTERS / Tony Gentileهواداران انگلیسی جام جهانی 2018 را یکی از بهترین جام جهانی نامیدند
هواداران انگلیسی جام جهانی 2018 را یکی از بهترین جام جهانی نامیدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوداران فوتبال از کشور انگلستان فن زون‌های که برای تماشا فوتبال به هواداران ترتیب داده شده است را بسیار عالی نامیدند و همچنان اشاره کردند که از مهمان‌نوازی مردم روسیه لذت می‌برند.

به گزارش اسپوتنیک، گروهی از هواداران فوتبال انگلیسی که پیش از پیش به شهر نیژنی نووگورود برای حمایت و تشویق تیم ملی کشور شان که قرار است فردا با تیم ملی فوتبال پاناما دیدار داشته باشد آمده اند و می‌گویند که جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه یکی از بهترین جام جهانی که آنها به خاطر دارند است و این جام جهانی بهترین خاطرات برایشان داشت و همچنان از سازمان برگزاری این جام در روسیه سپاسگزاری کرده اند.

توصیه امریکا و انگلستان به هواداران فوتبال: گجت‌های تان را به روسیه نبرید - اسپوتنیک افغانستان
توصیه امریکا و انگلستان به هواداران فوتبال: گجت‌های تان را به روسیه نبرید

یکی از هواداران انگلیسی به نام استیو گفته است که جام جهانی 2018 در روسیه یکی از بهترین جام جهانی که ما در آن حضور دارد و همچنان اشاره کرده که فن زون برای هواداران فوتبال عالی است. و همچنان گفته است که مکان‌های عالی برای تماشا در روسیه وجود دارد این کشور فوق‌العاده است.
هواداران انگلیسی گفته اند که این کشور (روسیه) عالی است، بسیار جاه‌های برای دیدن دارد همه چیز اینجا پاک است و ما از مهمان‌نوازی مردم روسیه لذت می‌بریم.
این گروه هواداران فوتبال از کشور انگلستان در مورد آنعده از هواداران که نخواستند برای دیدن و تشویق تیم ملی کشور شان از انگلستان به روسیه بیایند گفته اند که در این کشور از طرف هیچ شهروند روسی آزار و اذیت نمی شوند برعکس در مقابل همه آنها بسیار دوستانه رفتار می‌شود و این جوانان تاسف می‌گویند که برخی از هواداران فوتبال از انگلستان حاضر نشدند که به این جام جهانی حضور یابند.

یادآوری می‌کنیم که فردا ساعت 15:00 بجه به وقت مسکو 16:30 به وقت کابل تیم ملی فوتبال انگلستان با تیم ملی فوتبال پاناما در شهر نیژنی نووگورود با هم دیدار خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون شروع تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала