طرح زیردریایی جاسوسی امریکا افشا شد + عکس

© REUTERS / Michelle McLoughlinطرح زیردریایی جاسوسی امریکا افشا شد
طرح زیردریایی جاسوسی امریکا افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده پروژه زیر زیردریایی Sub - 2000 را منتشر کرده است، که امکان دهد جهت آینده مسیر توسعه نیروی دریایی ایالات متحده را روشن نمود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Popular Mechanics، برای اولین بار در مورد این پروژه در مقاله آدمیرال مالکوم فاژ ذکر شد، اما جزئیات پروژه فقط در حال حاضر در دسترس قرار گرفت.
خاطر نشان می گردد که این زیردریایی با پروژه های قبلی امریکایی از نظر دیزاین و طراحی بسیار متفاوت است. این زیر دریایی دارای دو بدنه بوده و ابعاد کوچکتر را دارا است.  

به گفته کارشناسان، در ابتدا زیردریایی برای حمله طراحی شده بود، اما سپس تصمیم گرفته شد که برای اهداف شناسایی از آن استفاده به عمل آید، زیرا ویژگی های آن این امکان را فراهم می سازد تا با احتیاط تمام داخل ساحل دشمن شود. علاوه بر این زیر دریایی میتواند که گیرنده های الکترومقناطیسی را متوقف و گیرنده های خارجی را جایگزین انها نماید.
با این حال، زیردریایی با دو هواپیماهای بدون سرنشین زیر آب مجهز شده است. نشریه تاکید می کند، که این امر نشان دهنده آنست که زیر دریایی ممکن است برای جایگزینی زیردریایی نسل دوم USS Parche در نظر گرفته شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала