شکست صربستان در مقابل سوئیس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر شکست صربستان در مقابل سوئیس
شکست صربستان در مقابل سوئیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار سوئیس و صربستان از گروه E جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 آغاز شد که این دیدار با برتری 2 مقابل یک به نفع سوئیس به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک،در همان دقایق ابتدایی میتروویچ دو ضربه سر به سمت دروازه سوئیس زد که یکی از آن‌ها را یان سومر دفع کرد اما روی ضربه سر دوم در دقیقه 4 کاری از پیش نبرد و دروازه‌اش را باز شده دید. در ادامه دو تیم بازی را در میانه های میدان ادامه دادند و خطری متوجه دروازه های دو تیم نشد.
در دقیقه 20 ضربه سر فابین شار با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت تا دروازه صربستان بسته بماند. در ادامه هر چند بازیکنان سوئیس صاحب موقعیت هایی در زمین حریف شدند ولی بی دقتی مهاجمان این تیم باعث شد تا دروازه صرب ها بسته بماند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر صربستان به پایان برسد.  

در دقیقه 70 ضربه ناگهانی امبولو را دروازه بان صربستان دفع کرد. در نهایت در دقایق پایانی در حالی که بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود، حملات سوئیسی ها جواب داد و ژردان شکیری موفق شد گل دوم را نیز وارد دروازه صربستان کند تا این دیدار با برتری 2 بر یک سوئیس به پایان برسد.
لازم به ذکر است که دیدار امروز ایسلند و نیجریه از گروه D جام جهانی 2018 روسیه که از ساعت 19:30 آغاز شد که این دیدار با برتری 2 بر صفر نیجریه به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала