یک زن در شهر چاریکار ولایت پروان سر بریده شد

یک زن در شهر چاریکار ولایت پروان سر بریده شد
یک زن در شهر چاریکار ولایت پروان سر بریده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن در شهر چاریکار مرکز ولایت پروان در بازار این شهر در مقابل چشمان همه مردم سر بریده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، حاجی ابوبکر یک تن از شاهدان عینی می‌گوید که حدودی نیم‌ساعت قبل یک مرد که چاقو بدست داشت در بازار چاریکار ولایت پروان یک زن را در مقابل چشمان مردم عام سر برید.
به گفته این شاهد عینی بعد از این‌که این مرد قادر شد سر این زن را ببرد با جمع شدن مردم این مرد بازداشت شد و به پولیس تسلیم داده شد
داکتر محمد خلیل مصدق، رئیس صحت‌عامه ولایت پروان با تایید این خبر می‌گوید که این رویداد دقیقاً نیم‌ساعت قبل در شهر چاریکار صورت گرفته است و به گفته رئیس صحت‌عامه ولایت پروان، سر این زن به صورت کابل بریده نشده است اما خون ریزی شدید که داشته در مسیر راه از بین رفته است و اکنون جسد این زن در سردخانه شفاخانه این شهر قرار دارد.

در حال حاضر مقامات امنیتی در ولایت پروان با تایید این خبر گفته اند که این شخص مهاجم در حال حاضر در قید پولیس بوده و تحقیقات در مورد اینکه چرا این عمل را این مرد مهاجم انجام داده است جریان دارد.

پیش از این گزارش شد که در همین ولایت (ولایت پروان) چندی پیش یک جوان چهار عضو خانواده‌اش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و یک تن دیگر را نیز زخمی کرده است، این حادثه در نیمه‌های شب در روستای "تتم‌دره" صورت گرفته است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала