کشتی ثروت "دزد دریایی کارائیب" به گِل نشست

© Photo / The Walt Disney Company, 2017کشتی ثروت "دزد دریایی کارائیب" به گِل نشست
کشتی ثروت دزد دریایی کارائیب به گِل نشست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هنرپیشه مشهور هالیوود باوجود قرضداری‌های میلیون دالری‌اش، ماهانه میلیون‌ها دالر را صرف پروازهای شخصی نموده، هر ماه بیش از 30 هزار دالر را شراب می‌نوشد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار مجله امریکایی Rolling Stone پس از سپری‌نمودن 72 ساعت با جانی دپ، هنرپیشه مشهور امریکایی هالیوود، اسناد مالی و پرونده‌های حقوقی وی را بررسی کرده است.

این خبرنگار پس از مطالعه و بررسی وضعیت مالی جانی دپ نوشته است که دپ تمام ثروت‌اش را خرچ کرده است و میلیون‌ها دالر قرضدار می‌باشد. به گفته این خبرنگار، با وجود قرضداری‌های بزرگ، جانی دپ هنوز هم مصارف گزاف دارد. جانی دپ 14 خانه دارد و ماهانه چندین میلیون دالر را صرف پروازهای شخصی‌اش می‌کند. با در نظرداشت گزارش‌های مالی این ستاره هالیوود، وی ماهانه 30 هزار دالر را شراب می‌نوشد.

جانی دپ با شایعات درمورد مصارف شراب گفته است: "گزارش درمورد اینکه گویا ماهانه 30 هزار دالر را صرف شراب می‌کنم شرم‌آور است. زیرا من به مراتب بیشتر مصرف دارم".

در حال حاضر این هنرپیشه مدیران سابق‌اش را به مصرف نمودن ثروت‌اش متهم نموده و علیه شان در محکمه شکایت نموده است. به گفته وی، شرکت TMG وی را از وضعیت مالی‌اش مطلع نساخته بود تا او مصارف‌اش را کاهش دهد. به گفته وی، مسوولین این شرکت بدون اینکه وی را خبر دهند، به خواهرش هفت میلیون دالر پرداخته اند.

به گفته خبرنگار، اسنادی که در آرشیف موجود اند، نشان‌دهنده این می‌باشند که دپ از وضعیت مالی‌اش آگاه بوده است. خبرنگار نگاشته است که احتمال برد جانی دپ در محکمه کم است، علاوه بر این، مدیران اسبق هنرپیشه نیز علیه وی در محکمه شکایت درج کرده اند.

گفته می‌شود که جانی دپ در طول عمرش در بدل بازی نمودن نقش‌های مختلف در فلم‌ها حدود 650 میلیون دالر بدست آورده است. یکی از پردرآمدترین پروژه‌های دپ — فلم‌های "دزدان دریایی کارائیب" می‌باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала