احتمال اخراج زاکربرگ از پست مدیریت فیسبوک

© AP Photo / Francois Moriاحتمال اخراج زاکربرگ از پست مدیریت فیسبوک
احتمال اخراج زاکربرگ از پست مدیریت فیسبوک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های غرب اطلاعاتی را در خصوص اخراج مارک زاکربرگ از پست مدیریت فیسبوک منتشر نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Business Insider سرمایه گذاران بزرگ فیس بوک، که سهام سه میلیارد دالری مشترک را در این سایت اجتماعی دارا هستند، خواستاراخراج مارک زاکربرگ از پست ریاست هیئت مدیره فیسبوک و محروم کردن وی از رهبری شرکت می باشند.
بر اساس گزارش،، سرمایه گذاران فیس بوک از راهکار بنیانگذار شبکه اجتماعی ناراضی هستند. به گفته آنها، از سال 2012، زمانی که شرکت وارد حراج شد، آنها هرگز دچار چنین "ناامیدی" نشده بودند.
پس از چندین رسوایی — استفاده از پلت فرم فیسبوک برای تأثیرگذاری در انتخابات ایالات متحده و دسترسی به مجموع اطلاعات کاربران کمبریج انالیتکا ناامیدی صاحبان سهام بیشتر و بیشتر شد.
سرمایه گذاران دلیل نارضایتی خود را وقوع مشکلات درنحوه مدیریت فیس بوک توضیح می کنند.  

عذر خواهی زاکربرگ از درز معلومات کابران - اسپوتنیک افغانستان
عذر خواهی زاکربرگ از درز معلومات کابران

به نظر آنها، واکنش های سازگار به تمامی مشکلات وجود نداشت، زیرا ساختار این شرکت زاکربرگ را به عنوان مدیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره غیرقابل آسیب پذیری می سازد.
سرمایه گذاران به طور آشکارا خواستار استعفای زاکربرگ و جایگزینی وی با یک مدیر اجرایی مستقل می باشند. آنها همچنین می خواهند ساختار دوجانبه سهام فیس بوک را لغو کنند، زیرا به زاوکربرگ و اعضای تیم وی اجازه می دهد قدرت بیش از حد را در مدیریت شرکت در دست بگیرند.
پس از علنی شدن سوء‌استفاده از اطلاعات کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک و به راه افتادن جنبش انتقادی از این غول دنیای مجازی، ارزش سهام فیسبوک طی یک هفته میلیارد ها دالر کاهش یافت و هزاران معترض هم حساب‌های کابری خود در فیسبوک را غیرفعال کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала