ضربه میلیون‌ها یورویی مسابقه فوتبال آلمان - کوریا بر اقتصاد آلمان

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر ضربه میلیون‌ها یورویی مسابقه فوتبال آلمان - کوریا بر اقتصاد آلمان
ضربه میلیون‌ها یورویی مسابقه فوتبال آلمان - کوریا بر اقتصاد آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه یک تحقیق انستیتوت تجارت آلمانی، مسابقه آلمان با کوریای جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌تواند بیش از صد میلیون یورو به اقتصاد آلمان آسیب وارد کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه دویچه وله آلمانی با استناد به یک تحقیق انستیتوت تجارت آلمانی، نوشته است که مسابقه فوتبال میان تیم‌های آلمان و کوریای جنوبی که به تاریخ ۲۷ جون ساعت ۱۷:۰۰ به وقت مسکو برگزار شد، می‌تواند از ۱۳۰ الی ۲۰۰ میلیون یورو به اقتصاد آلمان صدمه وارد کند، زیرا این مسابقه ساعت ۱۶:۰۰ به وقت آلمان آغاز شد که در این زمان حدود ۳۰ درصد کارکنان آلمانی در وظیفه بوده.

براساس این تحقیق، حتی اگر نیمی از این کارکنان تصمیم گرفته باشند تا در محل کار شان مسابقه را تماشا کنند و توجه شان از مسوولیت‌های وظیفوی دور شده باشد، به اقتصاد کشور شان میلیون‌ها یورو ضربه وارد کرده اند.

محققان این انستیتوت همچنان خاطر نشان ساخته اند که تماشای مسابقه فوتبال با همکاران در محل کار می‌تواند تاثیرات مثبت بر کار گروهی در دفتر داشته باشد که این باعث بهبود کارها در روزهای آینده شده می‌تواند.

تیم ملی فوتبال آلمان در سومین دیدار خود در گروه F در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، با نتیجه ۲ بر صفر در مقابل کوریای جنوبی شکست خورد و با دو شکست و یک پیروزی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ را وداع گفت.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گول به پایان رسید، اما كم يونگ غوون، ملی‌پوش کوریای جنوبی در دقیقه ۲+۹۰ دروازه آلمان را باز کرد. گول سون هیونگ مین در لحظات آخر پیروزی کوریای جنوبی را در این دیدار قطعی ساخت.

قابل یادآوری است که مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ ۱۴ جون تا ۱۵ جولای ۲۰۱۸در ۱۲ استادیوم در ۱۱ شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار می‌شود.

مسابقه نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه به تاریخ ۱۵جولای در استادیوم "لوژنیکی" در مسکو برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала