برنامه روز پانزدهم جام جهانی/پایان مرحله گروهی

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر برنامه روز پانزدهم جام جهانی/پایان مرحله گروهی
برنامه روز پانزدهم جام جهانی/پایان مرحله گروهی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرحله گروهی جام جهانی روسیه امروز پنج‌شنبه با برگزاری 4 مسابقه به پایان خواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، با برگزاری 4 مسابقه پرونده مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه بسته خواهد شد و چهره 16 تیم برتر این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود.
ساعت 17:00 به وقت مسکو (18:30 کابل)
جاپان — لهستان، ورزشگاه وولگوگراد
سنگال — کلمبیا، ورزشگاه سامارا
تنها لهستان امیدهایش را برای صعود از جام جهانی از دست داده است و سه تیم جاپان 4 امتیازی، سنگال 4 امتیازی و کلمبیا 3 امتیازی برای صعود از این گروه تلاش خواهند کرد. شاید کار سامورایی‌ها در روز پایانی راحت‌تر باشد. اظهارات لواندوفسکی مبنی بر این که هم‌تیمی‌های او کیفیت لازم را ندارند، باعث ایجاد دو دستگی در تیم لهستان شده است.
در دیگر دیدار که اهمیت بسیار زیادی دارد، کلمبیا باید برابر سنگالی به میدان برود که در بازی قبل چندان مطمئن ظاهر نشد. با این حال نمایش درخشان یاران فالکائو کلمبیا را امیدوار کرده که در پایان این بازی جشن صعود بگیرد.
ساعت 21:00 به وقت مسکو (22:30 کابل)
بلجیم — انگلیس، ورزشگاه کالینینگراد
پاناما — تونس، ورزشگاه سارانسک
یکی از زیباترین بازی‌های مرحله گروهی را می‌توان بازی بلجیم و انگلیس دانست. بیش‌تر بازیکنان بلجیم در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند و در این بازی می‌توانند با گروهی از هم‌تیمی‌های‌شان روبه‌رو شوند. هیچ کدام از دو تیم نمی‌خواهند صدر جدول را از دست بدهند و باید انتظار یک بازی زیبا و نزدیک را از هر دو تیم داشت.
در دیگر دیدار دو تیم حذف شده پاناما و تونس شاید کم‌اهمیت‌ترین بازی این مرحله را به نمایش بگذارند. هر دو تیم برای حفظ آبرو به دنبال کسب امتیاز استند تا جام جهانی را با امتیاز ترک کنند.

قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون آغاز شده تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала