مادورو: معاون ترامپ یک افعی سمی است

© AP Photo / Andrew Medichiniمادورو: معاون ترامپ یک افعی سمی است
مادورو: معاون ترامپ یک افعی سمی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهوری ونزوئلا معاون دونالد ترامپ را افعی خطاب کرد و متعهد شد تا آنچه را تلاش‌های واشنگتن برای عزل او از قدرت می‌داند، شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از AFP، نیکولاس مادورو، رهبر سوسیالیست ونزوئلا در ضمن این مطلب می‌گوید: "هربار که این افعی سمی، مایک پنس دهانش را باز می‌کند من احساس قدرت بیشتری می‌کنم ما شما را شکست داده‌ایم و هر جا که شما باشید شما را شکست می‌دهیم".
مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور امریکا چهارشنبه در بخشی از تور امریکای جنوبی وارد اکوادور شد و به دنبال تقویت فشار منطقه‌ای بر ونزوئلا به دنبال پیروزی مجدد نیکولاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ماه می است که از نظر ایالات متحده آلوده به تقلب بود.
مادورو تاکید کرد: ایالات متحده امریکا برای سرنگونی دولتش و چیره شدن بر نفت و ذخایر معدنی این کشور اپک تقلا می‌کند و واشنگتن را به رهبری یک جنگ اقتصادی علیه این کشور متهم می‌کند.

رئیس‌جمهور امریکا با اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ونزوئلا و اعضای کابینه او آنها را متهم کرد که دموکراسی را تضعیف کرده و حقوق بشر را نقض می‌کنند.

یادآوری می‌کنیم که انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا به تاریخ 20 ماه می سال 2018 برگزار شد این یک انتخابات زودهنگام بود. زمان اصلی این انتخابات برای دسمبر سال 2018 برنامه‌ریزی شده بود که به 22 اپریل سال 2018 تغییر یافت و در نهایت پس از یک تاخیر چند هفته‌ای به ماه می 2018 موکول شد. نیکولاس مادورو، رهبر حزب متحد سوسیالیست ونزوئلا مجدداً به ریاست جمهوری انتخاب شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала