برازیلی ها از کروس انتقام گرفتند+عکس

© REUTERS / Pilar Olivaresبرازیلی ها از کروس انتقام گرفتند+عکس
برازیلی ها از کروس انتقام گرفتند+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه ورزشی مشهور برازیل، پاسخ کنایه پیشین تونی کروس به شکست برازیل مقابل آلمان را داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته آلمان با شکست مقابل کره جنوبی، در رده چهارم گروهش قرار گرفت و در کمال ناباوری از دور رقابت ها کنار رفت. همین موضوع به سوژه رسانه ها برای تمسخر یواخیم لوو و شاگردانش، پس از قهرمانی آنها در سال 2014 تبدیل شده است.

در سال 2014، آلمان در نیمه نهایی موفق شد 7-1 برازیل را شکست داده و با اقتدار راهی فینال شود. شکست 7-1 برازیل تا مدت ها باعث شده بود تا برازیلی ها مورد تمسخر دیگر فوتبال دوستان قرار بگیرند. تا جایی که تونی کروس برای تبریک سال 2017، از پرچم برزیل به جای دو عدد 1 و 7 استفاده کرده بود که از منظر برازیلی ها غیرقابل هضم بود.

پس از گذشت چهار سال، تیم ملی فوتبال آلمان با ارائه بازی های نه چندان درخشان با شکست 2 بر 0 مقابل کوریای جنوبی در همین ابتدای رقابت ها حذف شد و به کار خود پایان داد. حال با حذف آلمان از رقابت ها، یکی از نشریات مشهور برزیل به نام Lance، شوخی مشابهی با تونی کروس انجام داده است.

قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون آغاز شده تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала