برگزاری مراسم تحلیف رهبر اولین کشور فضایی جهان + عکس

© Photo / James Vaughan/Asgardiaکشور فضایی آزگاردیا
کشور فضایی آزگاردیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایگور آشوربیلی،‌ دانشمند و میلیاردر روس، طی مراسمی در قصر هوفبرگ اتریش و با حضور مهمانان بیش از 40 کشور جهان به مثابه نخستین رهبر رسمی ملت فضایی آزگاردیا رسما آغاز به کار کرد.

آزگاردیا که داری پرچم، سرود ملی و قانون اساسی است و نخستین ماهواره خود را که آزگاردیای 1 نام داشت سال گذشته راهی جو زمین کرد.رهبر نخستین کشور فضایی جهان رسما آغاز به کار کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یورونیوز فارسی، دکتر آشوربیلی پس از ادای سوگند رهبری اعلام کرد در 25 سال آینده آزگاردیا استیشن های فضایی قابل سکونت در فضا و نیز روی سطح ماه خواهد داشت. به گفته وی این استیشن‌ها مجهز به دستگاه جاذبه مصنوعی و نیز دستگاه حفاظت در برابر تشعشعات کیهانی هستند که اقامت دائمی انسان را در فضا مهیا خواهد کرد.

Тренировка членов экипажа космического корабля Союз ТМА-9 - اسپوتنیک افغانستان
قرارداد پرواز توریست ها به کیهان
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت نخستین کابینه آزگاردیا به زودی رسماَ تشکیل می‌شود و در کنار آن این کشور فضایی از دفتر محکمه عمومی، دفتر ملی امور مالی و شورای عالی فضا نیز برخوردار خواهد بود.
بانک ملی آزگاردیا که واحد پولی آن الکترونیکی خواهد بود تا پایان امسال شروع به فعالیت خواهد کرد. رهبر این کشور فضایی خود‌خوانده که دفتر فعلی آن در وین اتریش قرار دارد ابراز امیدواری کرد که این کشور چیزی حدود 2 فیصد از جمعیت جهان یعنی حدود 150 میلیون تن عضو و ساکن را در خود جای خواهد داد.
Звездное небо - اسپوتنیک افغانستان
جهان در سال 2022 شاهد پیدایش آفتاب جدید در کیهان میشود
شهروندی کشور فضایی آزگاردیا که پروژه تشکیل آن از سال 2016 شروع شد برای عموم آزاد است و بسیاری از اعضای کنونی این ملت فضایی را دانشمندان، فضانوردان، سیاستمداران و علاقمندان به فضا تشکیل می‌دهند.
آزگاردیا که بیش از 200000 شهروند دارد، امیدوار است در آینده عضو سازمان ملل کردد.
برای نمونه رئیس پارلمان کنونی آزگاردیا لمبیت اوپیک نماینده سابق مجلس اهل ولز است و رئیس دیوان عالی آن ژائو یون، رئيس کنونی انستیتوت حقوق دانشگاه هنگ کنگ میباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала