تلاش پاکستانی‌ها برای سوء استفاده از جام جهانی

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش پاکستانی‌ها برای سوء استفاده از جام جهانی
تلاش پاکستانی‌ها برای سوء استفاده از جام جهانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای سرحدی بلاروس سه شهروند پاکستانی که تلاش داشتند به طور غیر قانونی وارد اروپا شوند را بازداشت کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از interfax، نیروهای سرحدی کشور بلاروس سه شهروند پاکستانی را که تلاش داشتند به طور غیرقانوی با پاسپورت‌های هواداران جام جهانی فوتبال روسیه وارد اروپا شوند بازداشت کردند.
این سه شهروند پاکستانی که به بهانه حضور در مسابقات جام جهانی 2018 به روسیه آمده بودند پس از دریافت پاسپورت هواداران این مردان به مینسک رفتند جایی که آنها می‌خواستند توسط طیاره به شهر فرانکفورت آلمان پرواز کنند. کارمندان کنترول سرحدی این مردان را در میدان هوایی بلاروس در حین چک برای پرواز متوقف کردند کارمندان سرحدی بلاروس گفته اند که این مردان اجازه اقامت کشور آلمان را که سرقت کرده بودند با خود داشتند.

این سه شهروند پاکستانی به توقیف‌خانه های موقت نیروهای سرحدی بلاروس فرستاده شدند این مردان تا انتهای بازرسی در این توقیف‌خانه‌ها حضور خواهند داشت. برای این سه نفر یک جریمه بزرگ پولی و ممنوعت ورود به کشور بلاروس به مدت 5 سال مدنظر گرفته شده است.

نیروهای سرحدی بلاروس خاطر نشان ساخت که چندین شهروند کشور مراکش و بنگلادش نیز قبلاً تلاش داشتند از طریق سرحد بلاروس وارد اروپا شوند به طور کل از آغاز جام جهانی 2018 روسیه بیش از 100 نفر با داشتن پاسپورت‌های هواداران فوتبال و بدون داشتن ویزه شنگن می‌خواستند به طور غیرقانونی از طریق سرحد بلاروس وارد اتحادیه اروپا شوند که بازداشت شدند.
بحران مهاجرت در اروپا از سال 2015 به وجود آمد که بیشتر مهاجران وارد کشورهای از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و سویدن شدند که اکثر این مهاجران شهرواندان کشورهای افریقایی و از کشور های خارمیانه استند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала