ایجاد کانال ارتباطی بین دادگاه‌های نظامی دو کوریا

© REUTERS / Yonhapایجاد کانال ارتباطی بین دادگاه‌های نظامی دو کوریا
ایجاد کانال ارتباطی بین دادگاه‌های نظامی دو کوریا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوریای شمالی و کوریای جنوبی یک کانال ارتباطی بین دادگاه‌های نظامی دو کشور را به منظور جلوگیری از درگیری‌های احتمالی بازیابی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان وزارت دفاع ملی کوریای جنوبی گزارش داده اند که کوریای جنوبی و کوریای شمالی یک کانال ارتبارطی بین دادگاه‌های نظامی دوکشور به منظور جلوگیری از درگیری‌های احتمالی بازسازی کرده اند.

آمادگی چین، چاپان و کوریای جنوبی برای سرمایه گذاری در کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی چین، چاپان و کوریای جنوبی برای سرمایه گذاری در کوریای شمالی

این در حال است که نیروهای دریایی کوریای جنوبی صبح روز یکشنبه با کشتی گشت‌زن نیروهای دریایی کوریای شمالی تماس گرفتند، اشاره شده است که این تماس از طریق کانال رادیویی بین‌المللی برقرار شده است نمایندگان کوریای جنوبی تاکید کردند که تماس به طور خوبی بر قرار شد و پاسخ طرف (کوریای شمالی) فوری بوده است.
در اواخر ماه جون در ایست بازرسی در پاجو برای اولین بار در هفت سال یک جلسه از افسران دو کوریا به سطح دگروالی در بین دو قسمت از شبه جزیره کوریا برگزار شد، طرفین به توافق رسیدند که در آینده نزدیک خطوط ارتباطی به قسمت‌های غربی و شرقی بین کوریای شمالی و کوریای جنوبی بازگردانده شود.

یادآوری می‌کنیم که دوخط ارتباطی در سال‌های 2002 و 2003 تاسیس شد این ارتباطات در سال 2016 پس از بسته شدن پارک صنعتی کوریای جنوبی متوقف شد اما در ماه جنوری امسال قبل از بازی‌های المپیک زمستانی در شهر پیونگ چانگ این خط دوباره بازسازی شد تا ورزشکاران کوریای شمالی بتوانند در آن شرکت کنند و بخش شرقی که در سال 2011 قطع شده بود این ارتباط تا هنوز هم قطع و کار نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала