رهبر کوریای شمالی زنان کشورش را تنبیه می کند

© AFP 2023 / Ed Jonesرهبر کوریای شمالی زنان کشورش را تنبیه می کند
رهبر کوریای شمالی زنان کشورش را تنبیه می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برای زنان کوریای شمالی مرز های برای رفتار و شکل ظاهری آنها در جامعه مشخص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از UPI، یک منبع در ولایت "یانگ دانگ" کوریای شمالی گزارش داد که مقامات کوریای شمالی قبل از اجلاس ، کیم جونگ اون و رئيس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ، ایدئولوژی سوسیالیستی در ظاهر و رفتار زنان این کشور را مورد بحث قرار دادند. منبع ا گفت: "پیام اصلی این بود که" کمربند سوسیالیستی "را تشدید کنیم و به ایدئولوژی امپریالیسم مقاومت کنیم.
در فهرست اشیای ضد سوسیالیستی، دامن کوتاه، جوراب های زنانه گلدار، و تمام لباس ها با نوشته های به زبان انگلیسی شامل گردیدند هرگاه چنین لباس ها شناسایی شد، به افسران پلیس اجازه داده شده تا آنها را حذف و نقض کنندگان را جریمه نمایند.

کیم جونگ اون تصمیم گرفت تا با نفوذ منفی کای پاپ " سبک خاص موسیقی کوریای جنوبی" مبارزه کند. رقص به سبک " کای پاپ" به عنوان یک " رقص شهوانی" و ناخوشایند اعلام شد. همچنین تماشای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی، گوش دادن به موسیقی کوریای جنوبی نیز ممنوع گردید.

از اوایل سال 2018، رابطه بین سئول و پیونگ یانگ بهبود یافت و دردر ماه فبروری امسال نمایندگان کوریای شمالی در بازی های المپیک کوریای جنوبی شرکت کردند. در ماه مارچ نیز، یک هیئت از کوریای جنوبی به پیونگ یانگ سفر کرد. هردو طرف مسائل مربوط به بهبود روابط، تضمین صلح و ثبات در شبه جزیره کوریا را مورد بحث قرار دادند. متعاقبا در تاریخ 27 اپریل 2018 نشست رهبر کوریای شمالی کیم جونگ اون، و رئیس جمهور کوریای جنوبی مون جائه ین در منطقه غیرنظامی میان دو کوریا برگزار شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала