اسرائیل ابر های ایران را می دزد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر اسرائیل ابر های ایران را می دزد
اسرائیل ابر های ایران را می دزد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مقام ارشد نظامی ایران، اسرائیل و یکی از کشور های همسایه ایران را به ابر دزدی متهم کرد.

ابر مربع شکل در آسمان امریکا+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
ابر مربع شکل در آسمان امریکا+ویدیو
به گزارش اسپوتنیک به نقل ازynetnews.com، غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل ایران در سومین کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی گفت:- "تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه مطالعات این موضوع را تأیید می‌کند".

این مقام نظامی گفت: اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه "ابرهای در حال ورود به ایران را غیربارور می‌کنند؛ علاوه بر این ما با بحث ابردزدی و برف دزدی نیز مواجه هستیم»".

 او گفت: ادعایش مستند به این نکته است که از افغانستان تا مدیترانه همه ارتفاعات بالای دو هزار و ۲۰۰ متر برف دارند به جز ایران.

این اظهارات درحالی بیان می‌شود، که در زمستان سال گذشته پس از آنکه وزارت نیرو ایران اعلام کرد، که قصد دارد از هواپیماهای نیروی هوایی سپاه پاسداران برای بارورسازی ابرها استفاده کند، سپاه برای بارورسازی ابرها اعلام آمادگی کرد. پروژه‌ای که همچون تلاش‌های قبلی ایران برای بارورسازی، کمکی به حل بحران خشکسالی در ایران نکرد.

پیش‌بینی می‌شود سال ۱۳۹۷ خشک‌ترین سال آبی تاریخ ایران از زمان ثبت این آمار باشد. ۳۵ میلیون تن در ایران در معرض تنش آبی قرار دارند و از مجموع ۱۲۴۰ شهر کشور، ۶۰۰ شهر با بحران آب آشامیدنی مواجه هستند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала