ممنوعیت پوشیدن دامن برای دختران انگلیسی

CC0 / / ممنوعیت پوشیدن دامن برای دختران انگلیسی
ممنوعیت پوشیدن دامن برای دختران انگلیسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mailدانش آموزان 40 مکتب متوسطه درانگلستان از پوشیدن دامن های کوتاه هنگام رفتن به درس ممنوع گردیدند تا به این ترتیب از توهین به دانش آموزانی که تغییر جنسیت داده اند جلوگیری به عمل اید.
مدیر یکی از مکاتب انگلستان در توضیح این تصمیم گفت: " این تغییر لباس با در نظرداشت برابری و مساوات در جامعه صورت گرفته است. لباس های "خنثی از جنس" دانش آموزان را که تغییر جنسیت داده اند از تحقیر محافظت می کند".
با توجه به سیاست جدید در مورد " لباس های خنثی"، دانش آموزان هر دو جنس باید فقط با پتلون در مکتب حاظر شوند.
شمار زیادی از والدین این ممنوعیت را غیر منطقی نامیدند. در مکتب به نام " فیلیپس"، هزار امضا تحت دادخواست علیه لباس جدید جمع آوری شده است.
رسانه ها گزارش داده اند که در برخی از مکاتب انگلیسی، روش های دیگری برای حمایت از دانش آموزان" ترانس جندر« تغییر جنسیت دادها » پیدا نمودند. به عنوان مثال، در مکتب Edge در آکسفوردشایر، به پسران اجازه پوشیدن دامن داده شد.
هدف این اقدام، که از سوی دولت این کشور بنیان نهاده شده‌است، این است که نسبت به کودکان مکتب، که در بحبوحه‌ی بحران هویت جنسیتی هستند، رویکردی سهل‌گیرانه‌تر داشته‌باشند.
سخنگوی استون‌وال، سازمانی که برای برابری هم‌جنسگرایان، دو جنسگرایان، و دوجنسه‌ها در سراسر انگلستان کمپین برگزار می‌کند، گفت ما از تمام تلاش‌ها استقبال می‌کنیم تا از جوانانی که درگیر مسائل دوجنسیتی و جنسیتی هستند حمایت کنیم و مطمئن شویم آنها احساس می‌کنند در مدرسه شاد هستند، از آنها استقبال می‌شود و پذیرفته شده‌اند، و دیدن این اقدام دلگرم‌کننده است.
این سخنگو افزود: "هیچ فرد دوجنسه‌ای نباید به نحوی در جامعه ظاهر شود که باعث ناراحتی‌اش شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، می‌تواند عمیقا آسیب‌رسان باشد، به‌ویژه برای افراد جوان."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала