صد ها میلیون دالر ضرر فلسطینی ها از تصویب قانون جدید اسرائیل

© Depositphotos.com / Lucidwatersصد ها میلیون دالر ضرر فلسطینی ها از تصویب قانون جدید اسرائیل
صد ها میلیون دالر ضرر فلسطینی ها از تصویب قانون جدید اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کنست " پارلمان اسرائیل"قانون کسر حقوق اسرا از درآمدهای مالیاتی فلسطین را تصویب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر خدمات رسانه‌ای اسرائیل، کنست " پارلمان اسرائیل" پیش نویس قانونی را به تصویب رساند که به این کشور اجازه کسر حقوق اسرا و خانواده‌های آنها از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین را فراهم می سازد.
قبل از موافقت با این قانون، بحث‌های جدی درباره پیش نویس این قانون مطرح شده بود و اعضای فهرست یکپارچه احزاب عربی با اعضای حزب لیکود در کنست" پارلمان" درگیر شدند.
فلسطینی ها این پرداخت ها را که اسرائیل وایالات متحده خواستار قطع نمودن آن هستند به عنوان کمک به قربانیان اشغال اسرائیل تلقی می کنند و می گویند که این مبالغ بین 35 هزار خانواده تقسیم می شود.
این قانون در نهایت با 87 رای موافق و 15 رای مخالف به تصویب رسید و به موجب آن، وزیر دفاع تاسرائیل هر سال گزارشی را به کابینه امنیتی ارائه خواهد کرد که در آن به تشریح فهرست اموال تحویل داده شده از سوی تشکیلات خودگردان به اسرا و خانواده‌های آنها خواهد پرداخت و این مبلغ به 12 قسمت تقسیم شده و هر قسط آن از درآمدهای مالیاتی ماهیانه تشکیلات خودگردان کسر خواهد شد.
به گفته مسؤولان فلسطینی، حدود 6500 فلسطینی در حال حاضر در زندان‌های اسرائیل به سر می‌برند و بسیاری از آنها در زمینه حملات علیه اسرائیل و برنامه‌ریزی در این باره محکوم شده‌اند.
یوسف المحمود، سخنگوی دولت فلسطین در رام الله این اقدام اسرائیل را محکوم کرد و گفت: اموالی که به فلسطینی‌ها اختصاص می‌یابد متعلق به آنهاست و اسرائیل حق ندارد آنها را بلوکه کند. این نقض توافقنامه‌های امضا شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала