برگزاری دو مسابقه اخیر مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی در دو شهر روسیه

© Sputnik / Mikhail Serbin /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری دو مسابقه اخیر مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی در دو شهر روسیه
برگزاری دو مسابقه اخیر مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی در دو شهر روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلی آف جام جهانی فوتبال در روسیه، امروز با دو مسابقه آخری مرحله یک هشتم نهایی، میان تیم‌های ملی سویدن – سوئیس در بازی اول روز و کلمبیا – انگلستان در بازی دوم روز، به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز (سه شنبه، 3 جولای) دو بازی اخیر مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه، میان تیم‌های سویدن در مقابل سوئیس و کلمبیا در مقابل انگلستان برگزار خواهند شد که برنده‌های این دو بازی به مرحله یک چهارم نهایی راه می‌یابند.

مسابقه تیم ملی فوتبال سویدن در مقابل تیم سوئیس امروز ساعت 17:00 به وقت مسکو (18:30 به وقت کابل) در شهر سنت پیترزبورگ روسیه برگزار می‌شود.

تیم سویدن با دو پیروزی بر تیم‌های کوریای جنوبی (1:0)، مکسیکو (3:0) و یک باخت به تیم آلمان (1:2) در صدر جدول گروه F قرار دارد.

ملی پوشان سوئیس با یک برد در مقابل تیم صربستان (2:1) و دو مساوی با تیم‌های برازیل (1:1) و تیم کاستاریکا (2:2) در جایگاه دوم جدول گروه Е قرار گرفته است.

رویارویی تیم‌های کلمبیا و انگلستان به ساعت 21:00 به وقت مسکو (22:30 به وقت کابل) در استادیوم اسپارتاک مسکو برگزار خواهد شد.

بازیکنان کلمبیایی با دو برد بر تیم‌های لهستان (3:0)، سنگال (1:0) و باخت در مقابل تیم جاپان (1:2) جایگاه نخست جدول گروه Н را از خود کرده اند.

تیم ملی فوتبال انگلستان با دو پیروزی بر تونس (2:1) و پاناما (6:1) و یک باخت به بلژیک (0:1) در جایگاه دوم جدول گروه G قرار گرفته است.

قابل یادآوری است که مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ ۱۴ جون تا ۱۵ جولای ۲۰۱۸در ۱۲ استادیوم در ۱۱ شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار می‌شود.

مسابقه نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه به تاریخ ۱۵جولای در استادیوم "لوژنیکی" در مسکو برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала