پیروزی سویدن بر سوئیس

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر پیروزی سویدن بر سوئیس
پیروزی سویدن بر سوئیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ملی پوشان سویدن با نمایشی منطقی و زدن یک گل موفق به پیروزی برابر سوئیس شدند تا به جمع هشت تیم برتر جام جهانی صعود کنند.

پیروزی ملی پوشان آلمان مقابل سویدن - اسپوتنیک افغانستان
پیروزی ملی پوشان آلمان مقابل سویدن
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال سویدن امروز با پیروزی در برابر تیم ملی فوتبال سوئیس به جمع هشت تیم برتر جام جهانی 2018 روسیه پیوست.

شرح گل و ورزشگاه

در دقیقه 66 بازی تویوونن پشت محوطه جریمه فورسبرگ را صاحب توپ کرد تا شوت محکم او از قوس محوطه پس از برخورد به پای مانوئل آکانجی در میانه راه وارد دروازه سوئیس شود و سویدون با یک گل پیش بیافتد.

در ادامه تیم فوتبال سوئیس حملات را بالای دروازه سویدن ترتیب دادند که همه این حملات بی نتیجه بود و بازیکنان تیم فوتبال سوئیس نتوانستند دروازه تیم فوتبال سویدن را باز کنند و به این ترتیب تیم فوتبال سویدن به جمع 8 تیم برتر جام جهانی فوتبال 2018 روسیه پیوست.

این بازی در ورزشگاه سن پترزبورگ با حضور 64042 نفر تماشاگر برگرزار شد.

داور این بازی دمیر اسکومینا از اسلوونی بود. 

یادآوری می کنیم، که تیم ملی سویدن با برتری یک بر صفر برابر کوریای جنوبی جام جهانی را آغاز کرد و در دومین بازی با وجود شایستگی در ثانیه‌های پایانی برابر آلمان شکست خورد ولی در آخرین بازی مرحله گروهی توانست با نتیجه پُر گل 3 بر صفر مکزیک 6 امتیازی را شکست دهد تا به‌عنوان صدرنشین گروه F راهی مرحله یک هشتم نهایی شود؛ شاگردان یان اندرسون از ساعت 18:30 به وقت کابل به مصاف سوئیسی رفتند که در گروه E دو امتیاز کمتر از برزیل گرفته بود و به‌عنوان دومین تیم صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала