مسمومیت دو نفر دیگر در سالزبری انگلیس با یک ماده‌ای ناشناس

© AP Photo / PA/Andrew Matthewsمسمومیت دو نفر دیگر در سالزبری انگلیس با یک ماده‌ای ناشناس
مسمومیت دو نفر دیگر در سالزبری انگلیس با یک ماده‌ای ناشناس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلیس انگلیس از حمله بیولوژیک به یک زن و مرد در سالزبری خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس انگلیس سه شنبه شب اعلام کرد یک زن و مرد نزدیک شهر «سالزبری» در جنوب این کشور در معرض یک ماده ناشناخته قرار گرفته اند و در شرایط بحرانی به سر می‌برند.
پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: "پلیس ویلتشر و همکاران آن امروز عصر اعلام کردند دو نفر در منطقه آمسبوری با یک ماده ناشناخته مورد حمله قرار گرفته اند و این حادثه برای پلیس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است".
پس از اینکه این زن و مرد —که تقریباً 40 ساله هستند- در خانه شان بیهوش پیدا شدند، پلیس وارد صحنه شد. 

افشای سه دروغ بزرگ لندن در «قضیه اسکریپال» - اسپوتنیک افغانستان
افشای سه دروغ بزرگ لندن در «قضیه اسکریپال»

آمسبوری در 11 کیلومتری شمال سالزبری قرار دارد. دگروال «سرگئی اسکریپال» کارمند سابق روس و دخترش نیز در ماه مارچ در سالزبری در معرض یک عامل عصبی قرار گرفتند و به شدت مسموم شدند. پلیس روز چهارشنبه اعلام کرد مکان‌هایی که قربانیان مذکور در آنجا دچار حادثه شده اند در شب مسدود می‌شوند.
پلیس همچنین اعلام کرد در ابتدا باور بر این بود که این زن و مرد از کوکائین یا هروئین استفاده کرده اند. تحقیقات هنوز ادامه دارد.
سخنگوی مرکز صحت عامه انگلیس (PHE) در این خصوص گفت: «تعداد قربانیان نشان می‌دهد که خطری سلامتی بقیه مردم را تهدید نمی‌کند، اما بررسی‌ها برای تشخیص نوع این ماده همچنان ادامه خواهد داشت». این زن و مرد در بیمارستان سالزبری بستری و تحت درمان هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала