مارادونا: حاضرم بدون مزدم سرمربی آرجانتاین شوم

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر مارادونا: حاضرم بدون مزدم سرمربی آرجانتاین شوم
مارادونا: حاضرم بدون مزدم سرمربی آرجانتاین شوم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره ای تیم ملی آرجانتاین پس از ناکامی تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 روسیه گفته است که می خواهد بدون مزد سرمربی تیم آرجانتاین شود

پاسخ مارادونا به راموس - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ مارادونا به راموس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، دیگو مارادونا اسطوره ای تیم ملی آرجانتاین هشت سال پس از آخرین تلاش خود در کسوت سرمربی آرجانتاین  که در نهایت با ناکامی در جام جهانی همراه شد؛ در اظهار نظری عجیب و غافلگیر کننده پیشنهاد داد تا هدایت تیم ملی کشورش را به طور رایگان به او بسپارند.

روزنامه «دنشنال» چاپ ابوظبی روز سه شنبه نوشت: مهاجم سال های دور بوکا جونیورز و ناپولی، در جام جهانی ۲۰۱۰ هدایت آلبی سلسته را بر عهده داشت؛ جایی که در مرحله یک چهارم با نتیجه ۴ — صفر مغلوب تیم ملی آلمان شد. تاکتیک ها و انتخاب ترکیب مارادونا در آن سال ها مورد انتقاد زیادی قرار گرفت و بسیاری بر این اعتقاد بودند که او قادر نیست بهترین بازی را از استعدادهای آرجانتاین  بگیرد؛ استعدادهایی نظیر «لیونل مسی» که در جام جهانی افریقای جنوبی نتوانست حتی یک گل به نام خود ثبت کند.
مارادونا که در ورزشگاه کازان شاهد باخت ۴ — ۳ تیم ملی کشورش مقابل فرانسه و حذف تیم محبوبش از گردونه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ بود؛ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا رویای نشستن دوباره روی نیمکت آرجانتاین  را دارد یا خیر؛ اظهار داشت: بله، و من این کار را مجانی انجام می دهم و در ازای آن هیچ چیزی نمی خواهم.
مهاجم افسانه ای آرجانتاین  در پایان تصریح کرد: مردم فکر می کنند من خوشحالم اما قلبم سنگین است؛ به معنای واقعی کلمه احساس خوبی ندارم، چرا که تمام آنچه با تلاش فراوان ساختیم را به راحتی ویران کردیم.

یادآوری می کنیم، که مارادونا در سال ۱۹۸۶ آخرین عنوان قهرمانی جام جهانی را برای آرجانتاین  به ارمغان آورد از جام جهانی ۲۰۱۰ به بعد، تنها هدایت دو تیم را بر عهده داشته است؛ الوصل و الفجیره امارات.
تجربیاتی که هر دو کوتاه بودند؛ مارادونا ۱۳ ماه در الوصل و ۱۲ ماه در الفجیره ماند و در نهایت با فرجام تلخی هر دو باشگاه را ترک کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала