جالبترین سولاتی که هواداران خارجی فوتبال در متروی مسکو می پرسند

© Sputnik / Alexander Vilfجالبترین سولاتی که هواداران خارجی فوتبال در متروی مسکو می پرسند
جالبترین سولاتی که هواداران  خارجی فوتبال در متروی مسکو می پرسند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر شهرداری پایتخت روسیه، سوالات غیر معمولی را نامبرد که طرفداران خارجی که در جام جهانی فوتبال حضور داشتند، از رضاکاران در متروی مسکو می پرسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، " چگونه به میدان سرخ بروم"؟ این سوال محبوب ترین سوالی بود که خارجی ها مطرح می کردند. و یا "خیابان نیکولسکی کجاست؟"، و گاهی اوقات خارجی ها فقط یک عکس از خیابان رانشان می دادند. اغلب خارجی ها از رضاکاران خواستار نشان دادن "ایستگاه با سگ" — ایستگاه "میدان انقلاب" مسکو می شدند.غیر معمولی ترین سوال این بود: «لنین کجا خواب است؟»، «آیا با من ازدواج می کنید؟»، « در صورتی که تکت 24 ساعته دارم، می توانم شب را در مترو بگذرانم؟»
دفتر شهرداری مسکو خاطر نشان ساخت که بیش از صد داوطلب روزانه در روزهای جام جهانی در متروی مسکو کار می کنند. اغلب، گردشگران در ایستگاه های " پوشکینسکایا" و "میدان انقلاب"به کمک آنها نیاز داشتند.
در یاداشت شهرداری آمده است: رضا کاران "خارجی ها را نه تنها جهت یافتن آدرس های مختلف در پایتخت شهر و یا هم مترو کمک می کنند، بلکه آنها به حل مشکلات غیر استاندارد هواداران فوتبال نیز می پردازند. یک مشوره حدود 30 ثانیه طول می کشد. از آغاز جام جهانی، آنها 270 هزار نفر خارجی را کمک کرده اند.
رضاکاران را می توان از روی مدالها، بازوبندها و کلاه های سرخ روشن شناسایی کرد. اکثر آنها به زبان انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و دیگر زبان ها بلدیت دارند.
شایان ذکر است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ دوام دارد.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала