ارزیابی تجربه رزمی جنگنده‌های سوخو-57

CC BY-SA 3.0 / Alex Beltyukov / Sukhoi T-50ارزیابی تجربه رزمی جنگنده‌های سوخو-57
ارزیابی تجربه رزمی جنگنده‌های سوخو-57 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عضو شورای کارشناسان صنعت هواگرد در دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های سوخو-57 در جریان عملیات ضد تروریستی در سوریه تجارب جنگی را کسب کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر گوتنیف، عضو شورای کارشناسان صنعت هواگرد در دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های نسل پنجم روسی سوخو-57 در جریان عملیات ضد تروریستی در سوریه تجارب جنگی را کسب کرده اند.
وی خاطر نشان کرد حضور این جنگنده‌ها (سوخو-57) در سوریه باعث امکان دادن اطلاعات بیشتری در باره توانایی‌های آنها برای کشف جنگنده‌های امریکایی اف-22 و اف-35 در محل حاصل شود.

زور آزمایی جنگنده سوخو - اسپوتنیک افغانستان
مانور جنگنده سوخو- 57 + ویدئو

پیش از این سرگئی شویگو، وزیر دفاع ملی روسیه در ماه فبروری اعلام کرده بود که دو فروند جنگندۀ نسل پنجم روسی سوخو-57 طی دو شبانه روز در سوریه برنامه آزمایشات را در سوریه انجام داده اند.
سوخو 57 برای اولین بار در سال 2010 پرواز کرد و تست‌های مربوطه خود را در خاوردور انجام داد. سوخو 57 در فبروری سال 2018 در سوریه راکت‌های کروز پرتاب کرد.
سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره نسل پنجم روسی است که توسط سوخو طراحی شده است. این طیاره برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنان تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.
جنگنده "سوخو-57" مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در "فاصله بسیار دور" را ممکن می‌سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک راکت‌های دوربرد از نوع "هوا — هوا" و "هوا — زمین" نابود خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала