متهم شدن قطر و حماس به مذاکرات غیرمستقیم با اسرائیل و امریکا

© REUTERS / Suhaib Salemمتهم شدن قطر و حماس به مذاکرات غیرمستقیم با اسرائیل و امریکا
متهم شدن قطر و حماس به مذاکرات غیرمستقیم با اسرائیل و امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس کمیته قطری بازسازی غزه، هیچ قراردادی میان حماس و اسرائیل حاصل نشده است و مذاکرات میان دو طرف برای دستیابی به قراردادی با اطلاع امریکا ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، تعداد از شخصیت‌های فلسطینی قطر را به شرکت در توطئه اسرائیل و امریکا متهم کردند، محمد العمادی، رئیس کمیته قطری بازسازی غزه از مذکرات غیر مستقیم حماس با اسرائیل برای پایان دادن بحران در غزه در مصاحبه که با خبرگزاری شینهوای چین داشت اعلام کرد، که هیچ قراردادی میان حماس و اسرائیل حاصل نشده است و مذاکرات میان دو طرف برای دستیابی به قراردادی با اطلاع امریکا ادامه دارد.

قطر هیچگاهی از «جبهه النصره» پشتیبانی نکرده است - اسپوتنیک افغانستان
قطر هیچگاهی از «جبهه النصره» پشتیبانی نکرده است

هر دو طرف امیداوار رسیدن به توافق جامع برای حل و فصل بحران در غره استند.
سخنگوی حماس گفته است که این جنبش فسطینی نه مذاکرات مستقیم و نه مذاکرات غیر مستقیم با اسرائیل نداشته و هیچ مذاکرات میان آنها انجام نشده است.
سخنگوی سازمان موسوم به کمیته‌های مقاومت مردمی، العمادی را مورد انتقاد شدید قرار داده و او را به شرکت در توطئه اسرائیل و امریکا و تلاش برای اجرای طرح ترامپ یا به اصطلاح بزرگترین معامله قرن متهم کرد.
سخنگوی جنبش فتح نیز اعلام کرد دیدگاه‌های العمادی "با دیدگاه‌های امریکا در راستای نابودی امر فلسطینیان مطابقت دارد". تعدادی دیگر از مقامات فلسطینی نیز اقدامات قطر را "سوء ظن برانگیز" نامیده و در رابطه با اظهارات العمادی حماس را به "خیانت ملی" و تمایل به جدا کردن غزه از ساحل غربی رودخانه اردن متهم کردند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала