سلاح مرگبار که انسان‌ها را زغال می‌کند+ویدیو

© Depositphotos.com / Outsiderzoneسلاح مرگبار که انسان‌ها را زغال می‌کند+ویدیو
سلاح مرگبار که انسان‌ها را زغال می‌کند+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در کشور چین متخصصان یک سلاح لیززی را ایجاد کردند که توانایی سوزاندان پوست، مو و صورت انسان را در فاصله کمتر از یک کیلومتر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، سلاح یادشده تنها 3 کیلوگرم وزن دارد و در حالی که تصور می‌شد این نوع سلاح‌ها تنها در فلم‌های علمی و تخیلی وجود دارند، حالا چین مدعی ساخت نمونه واقعاً عملیاتی آن شده است.
این سلاح تهاجمی، لیزری به نام ZKZM-500 قادر به سوزاندن پوست، مو و صورت انسان بوده و حتی می تواند با نفوذ به درون تانکرهای سوخت آتش سوزی‌های عظیم و گسترده ای راه بیندازد.

این سلاح لیزری توسط شرکت چینی ZKZM تولید شده و اسلحه ای با کالیبر 15 میلی‌متری است و وزن آن از یک کلاشینکف عادی فراتر نمی‌رود. نزدیک‌ترین رقیب این سلاح، یک اسلحه امریکایی است که تنها قادر به ایجاد حس گرما بر روی بدن هدف خود است، اما نمی‌تواند خسارت دائمی به بدن وارد کند. اما ZKZM-500 می تواند از فاصله 800 متری لباس‌ها و پوست بدن انسان را بسوزاند حتی اگر وی در پشت پنجره بسته نشسته باشد.
تامین انرژی این اسلحه با استفاده از باتری های لیتیومی صورت می گیرد. ZKZM-500 بعد از چارچ قادر به 1000 بار فیر در فواصل دوثانیه‌ای است. تولید این اسلحه در مقیاس انبوه به زودی آغاز می‌شود. قیمت ZKZM-500 برابر با 15 هزار دالر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала