نشست دوم رهبران امریکا و کوریائی شمالی

© REUTERS / Anthony Wallace/Pool ترامپ و کیم جونگ اون
ترامپ و کیم جونگ اون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوریائی شمالی سویس را به مثابه محل خوب برای ملاقات بعدی کیم جونگ اون و دونالد ترامپ بررسی می نماید.

اسپوتنیک به نقل از Kyodo News اتکا به منبع دیپلوماتیکی، دیپلوات های کوریائی شمالی اعزام برن، داووس و ژینو شدند تا وضع را از نزدیک مطالعه نمایند، اطلاعات را در مورد هوتل ها و سالون های کنفرانس جمع آوری نمایند که در انجا چنین نشست را میتوان سازماندهی نمود.

گفته میشود که ممکن چین و کوریائی جنوبی نیز در مذاکرات سهم بگیرند.

ترامپ: من و کیم جونگ اون به یکدیگر اعتماد داریم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: من و کیم جونگ اون به یکدیگر اعتماد داریم
کیم جونگ اون رهبر کوریادی شمالی در شهر برن درس خوانده است، اما میخواهد که اجلاس شان در شهر ژینو برگزار گردد. شهر داووس محل خوب برای برگزاری ملاقات رهبران در کنفرانس بین المللی اقتصادی بررسی میگردد که قرار است در جنوری سال 2019 برگزار گردد.

یادآوری می‌کنیم که 12جون در دیدار سنگاپور،دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون؛ رهبر کوریای شمالی پس از چندین ساعت مذاکره یک سند توافق امضاء کردند.
ترامپ پیش از امضای این توافق گفت: تصور می‌کنم تمام روابط ما با کوریای شمالی و شبه جزیره کوریا بسیار متفاوت از گذشته خواهد بود. ما در حال ایجاد یک ارتباط ویژه هستیم. مردم بسیار تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
وی افزود: انتظار داریم روند خلع سلاح به زودی آغاز شود. سندی که امضا کردیم بسیار جامع است.
براساس این سند امضا شده ایالات متحده امریکا متعهد شده است تا تضمین‌های امنیتی را برای کوریای شمالی فراهم کند، و پیونگ یانگ تعهد خود را مبنی بر تکمیل ساختن خلع سلاح‌های شبه جزیره کوریا را تایید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала