سویدن 0 – انگلستان 2، سه شیرهای رام‌نشدنی!

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر سویدن 0 – انگلستان 2، سه شیرهای رام‌نشدنی!
سویدن 0 – انگلستان 2، سه شیرهای رام‌نشدنی! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال انگلستان تیم ملی فوتبال سویدن را شکست داد و برای اولین بار از سال 1990 به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی راه پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال انگلستان تیم ملی فوتبال سویدن را شکست داد و برای اولین بار از سال 1990 به عنوان یک شرکت‌کننده در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی راه پیدا کرد.
مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی امروز با دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلستان و سویدن آغاز شد تیم ملی فوتبال انگلستان توانست حریف را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. هری مگوایر در دقیقه 30 و دله‌الی در دقیقه 59 به تیم‌شان گول‌زنی کردند.
تیم فوتبال انگلستان در مرحله نیمه‌نهایی در روزشگاه لوژنیکی به تاریخ 11 جولای به مصاف حریف‌اش خواهد رفت، رقیب تیم انگلستان در مرحله نیمه‌نهایی امشب برنده بازی بین تیم فوتبال روسیه و کرواسیا خواهد بود.

تیم ملی فوتبال انگلستان قهرمانی جهان را در سال 1966 به خود کسب کرد و در مسابقات جام جهانی سال 1990 جایگاه چهارم را کسب کرد، همچنان بهترین نتیجه تیم ملی فوتبال سویدن در مسابقات جام جهانی در سال 1958 بوده است که در آنزمان این تیم توانست جایگاه دوم را به خود کسب کند.

قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون آغاز شده تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала