پایگاه اصلی نیروی دریایی امریکا در حال غرق شدن است

© Photo / Official U.S. Navy Imageryپایگاه اصلی نیروی دریایی امریکا در حال غرق شدن است
پایگاه اصلی نیروی دریایی امریکا در حال غرق شدن است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پایگاه اصلی نیروی دریایی ایالات متحده امریکا در اینده نزدیک به دلیل بلند شدن آب های اقیانوس ها ممکن است غرق شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه امریکایی نشنل انترست، دانشمندان هواشناسی امریکا در طی یک نتیجه گیری ناامید کننده اعلام نموده اند که،" پایگاه اصلی دریایی نیروی دریایی ایالات متحده در نورفولک، ویرجینیا، ممکن است دیر یا زود زیر آب غرق شود"
به گفته دانشمندان، اگر روند فعلی گرم شدن آب و هوای دنیا حفظ گردد تا سال 2100 ، سطح اقیانوس جهانی با یک و نیم متر افزایش، پایگاه اصلی نیروی دریایی امریکا را غرق خواهد ساخت.
از سال 2000 تا اکنون نورفولک بطور منظم در معرض سیل ها قرار داشت که تایید دیگر نظریه کنونی دانشمندان هوا شناسی امریکا تلقی شده می تواند و آنها می گویند که این روند همه ساله افزایش خواهد یافت.
علاوه بر این، گفته می شود که در این مکان اغلب طوفان ها، همراه با امواج اقیانوسی، می تواند زیرساخت پایگاه نیروی دریایی ایالات متحده امریکا را تخریب نماید.
دانشمندان می گویند نجات پایگاه نورفولک امکان پذیر نیست. آنها به کارشناسان نظامی ایالات متحده امریکا توصیه می نمایند تاساختارهای جدیدی را در مکان هایی قرار ندهند که می تواند در مراحل نخست غرق شود.
در حال حاضر، 75 کشتی نیروی دریایی امریکا، از جمله زیردریایی های هسته ای و کشتی های هواپیمابر همچنین دفتر مرکزی فرماندهی نیروهای مسلح در منطقه اقیانوس اطلس و فرمانده کل نیروی دریایی آتلانتیک در پایگاه نورفولک مستقر می باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала