واکنش پوتین به اخراج‌شدن تیم روسیه از مسابقات جام جهانی فوتبال

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش پوتین به اخراج‌شدن تیم روسیه از مسابقات جام جهانی فوتبال
واکنش پوتین به اخراج‌شدن تیم روسیه از مسابقات جام جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کرملین اعلام کرد با وجود شکست روسیه مقابل کرواسیا در دیدار شب گذشته، رئیس‌جمهور این کشور به بازیکنان تیم ملی فوتبال افتخار می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال روسیه شب گذشته در دیدار با کرواسیا در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 بازماند.
ولادیمیر رئیس‌جمهوری روسیه برای دیدن این بازی در ورزشگاه حضور نداشت اما به گفته دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین، پوتین این بازی را تماشا کرد و بازیکنان فوتبال را به قهرمان گفته و به تیم ملی روسیه می‌بالید.
سخنگوی کاخ کرملین گفت: "پوتین این مسابقه را تماشا کرد. او به تیم ملی روسیه علاقه داشت. ما در مسابقه‌ای عادلانه و عالی مغلوب شدیم. بازیکنانمان هنوز هم افرادی بی‌نظیر استند. آن‌ها قهرمان استند. آن‌ها در زمین جانشان را هم می‌دادند. ما در کنار آن‌ها احساس غرور می‌کنیم".
همچنان اشاره شده است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه و بازیکنان این تیم، از این‌که یک بازی عادلانه و زیبا را در جریان مسابقه نمایش دادند ابراز تشکر کرده است.
تیم ملی فوتبال روسیه شب گذشته به مصاف تیم ملی فوتبال کرواسیا رفت و در این دیدار تیم فوتبال کرواسیا توانست در ضربات پنالتی تیم ملی فوتبال روسیه را شکست دهد.

قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون آغاز شده تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала