توصیه روسیه به سازمان استخباراتی امریکا + عکس

© Photo / Kent WangЗдание Российского посольства в Вашингтоне
Здание Российского посольства в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه به سازمان استخباراتی امریکا (CIA) توصیه نموده است تا نقشه روسیه را دوباره احیا نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در ایالات متحده امریکا، در پاسخ به پیام تبریکی آژانس اطلاعات مرکزی در خصوص پیروزی شرکت کنندگان یک چهارم فاینل مسابقات جام جهانی، به آن کشور توصیه کرد که نقشه روسیه را تغییر دهد و کریمه را در آن اضافه کند.

سازمان سیا پیش از مسابقه‌ای روسیه و کرواسی در توییتر خود برخی حقایق درباره فدراسیون روسیه را از «کتاب حقایق جهانی سازمان سیا» منتشر کرد. در یکی از توییت ها نقشه کشورها ذکر شده و، در توییت دیگر — اطلاعات آماری اساسی در مورد آنها منتشر گردیده بود.

دیپلمات های روسیه در پاسخ به این پیام در توییتر نوشتند: "مراتب تبریکات شما پذیرفته شد " سیا" لطفا روسیه و آمار تان را از نو احیا نمایید و کریمه را در آن اضافه کنید. 

در پیام، نقشه روسیه که در ترکیب آن کریمه شامل است اضافه گردیده، و همچنین اطلاعات جدیدی در مورد جمعیت و مناطق روسیه داده شده.

پیش ازاین،"کورت ولکر" نماینده ویژه رئیس جمهورامریکا در امور اوکراین در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده قصد ندارد شبه جزیره کریمه را به عنوان بخشی از خاک روسیه به رسمیت بشناسند و رسانه‌های گروهی امریکا سخنان "دونالد ترامپ" در این باره را بد برداشت کرده‌اند.
هفته گذشته ترامپ در پاسخ به سئوالی درباره امکان به رسمیت شناختن تعلق منطقه کریمه به روسیه،چنین پاسخ داد: «باید ببینیم چه می‌شود.»
بر اساس اطلاعات برخی رسانه‌ها، رئیس جمهوری امریکا در ماه جون و در نشست سران گروه 7 در کانادا نیز گفته بود، معتقد است که کریمه به روسیه تعلق دارد. و دلیل آن هم تعداد بسیار زیاد ساکنین روس تبار در آنجا بود. در آن زمان کاخ سفید این اطلاعات را تکذیب نکرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала