تیم ملی فوتبال 16 سال افغانستان نایب قهرمان جام مرکز آسیا شد

© Photo / Sayed Hadi Kazemi FBتیم ملی فوتبال 16 سال افغانستان نایب قهرمان جام مرکز آسیا شد
تیم ملی فوتبال 16 سال افغانستان نایب قهرمان جام مرکز آسیا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال 16 سال افغانستان توانست با شکست‌دادن تیم قرغزستان در آخرین دیدار رقابت‌های جام مرکز آسیا، جایگاه دوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های جام مرکز آسیا (CAFA) در شهر تاشکند مرکز اوزبیکستان برگزار گردید و بازیکنان تیم افغانستان به تاریخ‌های 14، 16 و 18 سرطان در مقابل حریف‌‌های شان قرار گرفتند.

تیم ملی 16 سال کشور توانست قرغزستان را در آخرین دیدار شان در رقابت‌های جام مرکز آسیا، با نتیجه پر گول شکست دهد.
ملی پوشان کشور در آخرین بازی‎شان که دوشنبه شب (18 سرطان) برگزار شد، توانستند که قرغزستان را با نتیجه 4:0 شکست دهند و نایب قهرمان این رقابت‌ها شوند.

در این بازی‌ها که به میزبانی ازبیکستان برگزار گردیده بود، تیم کشور میزبان با سه پیروزی و 9 امیتاز قهرمان این رقابت‌ها گردید.

سید هادی کاظمی، مربی تیم فوتبال 16 سال افغانستان نوشته است که در این بازی‌ها، جایزه بازی جوانمردانه نیز به بازیکنان افغانستان داده شده است.

این درحالی‌است که افغانستان در دور اول این پیکارها سال پیش، به قهرمانی رسیده بود.

قرار است ملی پوشان شانزده سال کشور، به تاریخ 20 سپتمبر برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال 16 سال آسیا، به مالیزیا بروند و در گروه چهارم، با تیم‌های بزرگ مانند کوریای جنوبی، آسترالیا و عراق بازی کنند.

قابل ذکر است که تیم ملی فوتبال 16 افغانستان در مسابقات مرکز آسیا در مقابل تاجیکستان، اوزبیکستان و قرغزستان به رقابت پرداخت که از این میان تاجیکستان و قرقیزستان را توانست شکست دهد؛ اما نتیجۀ بازی با اوزبیکستان را به آن کشور سپرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала