پیشنهاد چین به جهان عرب برای مبارزه با افراط گرایی

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد چین به جهان عرب برای مبارزه با افراط گرایی
پیشنهاد چین به جهان عرب برای مبارزه با افراط گرایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شی جین پینگ رئیس جمهور چین از جهان عرب خواست تا با افراط گرایی در اینترنت به طور فعال مقابله کنند.

به گزارش اسپوتنیک، چی جین پینگ، رئیس جمهور چین، روز سه شنبه از کشورهای عربی خواست تا به طور مشترک برای حرکت به سوی آرمان های صلح و عدالت همکاری نمایند. وی همچنین برای مبارزه با ترویج افراط گرایی و تحریک نفرت در اینترنت فراخواند.
رهبر خلق چین در مراسم افتتاحیه نشست هشتم وزرای امور خارجه گرد هم آیی چین-اعراب که در پکن برگزار گردید، گفت: " این یک امر مهم است که با یکدیگر همکاری کنیم تا محیط زیست سالم و فرهنگ سایبری را ایجاد کنیم، و به طور مشترک در برابر گسترش تبلیغات افراطی و گفتار نفرت انگیز تهاجمی در انترنیت مقابله نمائیم".
شی جین پینگ تاکیدکرد که "چین و کشورهای عربی باید دائما آموزش و پذیرش متقابل را ارتقاء دهند، تمدن ها از طریق تعاملات دائمی با یکدیگر کشور ها را به موفقیت خواهد رساند."
رهبر چین اظهار داشت که تمدن های چین و اعراب را یک تاریخ طولانی حمایت از یکدیگر متحد می سازد و اکنون دلایل بیشتری برای همکاری وجود دارد.
رئیس جمهور چین در ادامه افزود:"ما باید با همکاری با یکدیگر بذر صلح و وحدت و عدالت را در سراسر جهان پخش کنیم و یکی از راه های رسیدن به این هدف حمایت موفقیت آمیز از گفتگوی بین تمدنها بین چین و کشورهای عربی و تلاش مشترک برای ریشه کن سازی افراط گرایی است».
به گفته شی جین پینگ مهم آن است که اختلافات موجود از راه گفتگو و بر اساس صبر و شکیبایی برطرف شوند و جوی ایجاد شود که نیکوکاری و صداقت برتری داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала