آیا رهبر کوریای شمالی به ولادی وستوک "روسیه"پرواز کرد؟

© Sputnik / Iliya Pitalevآیا رهبر کوریای شمالی به ولادی وستوک " روسیه"پرواز کرد؟
آیا رهبر کوریای شمالی به ولادی وستوک  روسیهپرواز کرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده فرودگاه ولادی وستوک روسیه، فرود هواپیمای رهبر کوریای شمالی را که قبلا توسط رسانه های کوریای جنوبی گزارش شد، تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته آژانس " یونهاپ" کوریای جنوبی خبر داد که، هواپیمای شخصی رهبر کوریای شمالی، کیم جونگ اون، روز دوشنبه در ولادیوستوک دیده شده است. گفته می شد که این هواپیما در حدود سه ساعت در فرودگاه نشست کرد و پس از آن به پیونگ‌یانگ پرواز کرد.
آژانس همچنین گزارش می دهد هیچ اطلاعاتی در مورد حضور کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی رهبر کیم جونگ اون، در این هواپیما، وجود ندارد.
یونهاپ، با اشاره به منابع، یادآوری می کند که ممکن است آنعده از مقامات کوریای شمالی در این هواپیما بوده باشند، که برای سفر احتمالی کیم جونگ اون به یک مجمع اقتصادی آینده در ماه سپتامبر آمادگی می گیرند.
معلوم شد که هواپیمای دولتی، که در گزارش رسانه های کوریای جنوبی در مورد آن ذکر شد، در فرودگاه ولادی وستوک دیده نشده و این گزارش جعلی ثابت شد.
منبع گفت روز قبل ما فرود منظم پرواز شماره R885 رااز پیونگ یانگ داشتیم و این یگانه هواپیمای کوریای شمالی است که روز دوشنبه در فرودگاه ولادی وستوک فرود آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала