شاهراه سالنگ بروی ترافیک بسته شد + عکس

شاهراه سالنگ بروی ترافیک بسته شد .
شاهراه سالنگ بروی ترافیک بسته شد . - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمود حقمل سخنگوی والی بغلان میگوید که صحبت ها با معترضین جریان دارد و بزودی این مسیر دوباره بروی ترافیک باز خواهد شد .

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز معترضین با جابجایی یک باب کانتینر در ساحه ولسوالی خنجان مدعی شده اند ، تا زمانیکه کار آسفالت این جاده دوباره آغاز نگردد این مسیر را باز نخواهند کردند.
به دنبال برخی گزارش‌ها در مورد مسدود شدن بزرگ‌راه سالنگ از سوی هواداران عبدالرشید دوستم، محمود حقمل سخنگوی والی بغلان میگوید که صحبت ها با معترضین جریان دارد و بزودی این مسیر دوباره بروی ترافیک باز خواهد شد.
شورای ولایتی بغلان نیز با رد این موضوع می‌گوید که این مسیر به دلیل خرابی بیش از حد، صبح امروز چهارشنبه(20 سرطان) توسط شماری از مردم و رانندگان وسایط مسدود شده است.
یک عضو شورای ولایتی بغلان به رسانه ها گفته است: از مدت‌ها به این‌سو حکومت هیچ توجهی به شاهراه سالنگ که مهمترین شاهراه شمال به حساب می‌آید، نمی کند، مردم نیز به تنگ آمدند و مجبور شدند تا این مسیر را بر روی وسایط باربری و تیز رفتار مسدود کنند تا حکومت به سالنگ‌ها توجه کند.  

شاهراه سالنگ بروی ترافیک بسته شد .
شاهراه سالنگ بروی ترافیک بسته شد . - اسپوتنیک افغانستان
شاهراه سالنگ بروی ترافیک بسته شد .

این در حالی است که هواداران جنرال دوستم در ولایت بلخ، روز گذشته مسیر بندر حیرتان را مسدود کرده بودند.
بزرگ‌راه سالنگ در مرکز مسیر کابل ـ بلخ، از اهمیت محوری و کلیدی برخوردار است، اما این بزرگ‌زاه از سال‌های به این‌سو فرسوده و تخریب شده و تاکنون مورد بازسازی جدی قرار نگرفته است. یکی از دلایل عدم بازسازی این مسیر، نبودن بدیل و جایگزین آن برای عبور و مرور وسایط است و تاکنون تلاش‌ها برای ساخت مسیر دوم سالنگ آغاز نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала