فرانسه، یک گام تا تیم 98

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر فرانسه، یک گام تا تیم 98
فرانسه، یک گام تا تیم 98 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خروس‌ها در صورتی که بازی فینال را با پیروزی در وقت‌های قانونی پشت سر بگذارند، به رکورد تیم 98 خواهند رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش‌سه، بیست سال پیش آن‌ها با دیدیه دشان، زیدان، تورام، هانری و دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه در خانه موفق شدند قهرمانی را با شایستگی هر چه بیشتر به دست آورند.

سفر مکرون به روسیه برای تماشای بازی فرانسه – بلجیم - اسپوتنیک افغانستان
سفر مکرون به روسیه برای تماشای بازی فرانسه – بلجیم

فرانسوی‌ها در مرحله گروهی هر سه بازی را با برد پشت سر گذاشتند و سپس در یک هشتم به زحمت از سد پاراگوئه گذشتند. در یک چهارم مقابل ایتالیا به تساوی 0-0 رسیدند اما در ضربات پنالتی و با درخشش بارتز موفق شدند آتزوری را از پیش رو بردارند.
تساوی برابر ایتالیا، تنها نتیجه غیر برد فرانسه در جام جهانی 98 بود چرا که آن‌ها در نیمه نهایی کرواسیا و در فینال برازیل را در وقت های معمول بردند و قهرمان شدند.
اکنون به نظر می‌رسد بار دیگر تاریخ در حال تکرار است. فرانسه در مرحله گروهی 2 برد و یک تساوی مقابل دنمارک به دست آورد اما در مرحله حذفی به ترتیب ارجنتین، یورگوای و بلجیم را بردند و به فینال رسیدند.
در صورتی که شاگردان دیدیه دشان در فینال هم مثل سه دیدار قبلی پیروز شوند، به رکورد تیم رویایی 98 خواهند رسید.

قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون آغاز شده تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала