رسانه امریکایی: ترامپ در دوران شوروی به جاسوسی استخدام شده بود

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonرسانه امریکایی: ترامپ در دوران شوروی به جاسوسی استخدام شده بود
رسانه امریکایی: ترامپ در دوران شوروی به جاسوسی استخدام شده بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور فعلی امریکا در سال 1987 در طی بازدید از مسکو به حیث یک جاسوس توسط جماهیر شوروی استخدام شد.

به گزارش سپوتنیک به نقل از New York Magazine، دو نالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده امریکا در طی یک بازید از مسکو در سال 1987 توسط جماهیر شوروی به حیث یک جاسوس استخدام شد.
این نشریه آغاز کار سیاسی دونالد ترامپ را در سال 1987 با سفر که به مسکو داشت گفته است که در آن سال ترامپ در مورد ساخت و ساز یک هوتل بحث و گفتگو کرد و همچنان این نشریه اشاره کرده است که یک سال پیش از سفرش به مسکو رئیس‌جمهور فعلی امریکا در نیویورک با یوری دوبینین، سفیر جماهیر شوروی دیدار کرده بود پس از سفر وی به مسکو، ترامپ دو باره با جاه طلبی‌های سیاسی به امریکا بازگشت و هوتل همچنان ساخته نشد.

همچنان این نشریه اشاره کرده است که کرملین پس از سفرهای ترامپ از مسکو در سال 1987 و 2013 مدارک بدنام کنندۀ را در اختیار دارد، به گفته این مجله عدم تمایل رئیس‌جمهور امریکا به انتشار اظهارنامه مالیاتی خود، ممکن است این رئیس‌جمهور در طول‌ها به روش‌های مختلف از روسیه پول دریافت کرده باشد به همین دلیل نمی‌تواند اظهارنامه مالیاتی خود را انتشار کند.
در حال حاضر تحقیقات درباره گویا دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در امریکا و همچنان ارتباطات احتمالی ترامپ با روسیه جریان دارد که هم کاخ سفید و هم کرملین آنرا تکذیب کرده اند.
قرار است روسای جمهور امریکا و روسیه روز 16 جولای در هلسینکی، پایتخت فنلاند با هم دیدار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала