آگاهی امریکا از آزمایش " خنجر" روسی

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر آگاهی امریکا از آزمایش " خنجر" روسی
آگاهی امریکا از آزمایش  خنجر روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانال تلویزیونی امریکایی با اشاره به یک منبع، از آزمایش موفقانه راکت "خنجر" در روسیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از کانال تلویزیونی CNBC گفته می شود که 12 آزمایش موفقانه این راکت صورت گرفت که در طی آن اهداف تعیین شده در فاصله بیش از 800 کیلومتر نابود شد.
کانال گزارش داد که این راکت تا سال 2020شامل تجهیزات ارتش روسیه خواهد شد. در گزارش خاطر نشان می گردد که، ایالات متحده هیچگونه سلاحی برای مقابله با " خنجر" روسی در اختیار ندارد.
بر اساس گزارش کانال تلویزیونی، آزمایشها، بر روی جنگنده های MiG-31 صورت گرفت، کار ها برای انطباق راکت با این جنگنده نسل جدید روسیه ادامه دارد.
در اوایل ماه جولای، امریکا "خنجر" روسی را یک راکت بی منفعت اعلام کرد. در ماه می سال جاری شبکه CNBC، از آزمایش های ناموفق راکت های روسی که انواع آنها را مشخص نساخت، گزارش داد.
کانال فقط بیان کرد که ایالات متحده علیه راکت آزمایش شده روسی که تا سال 2020 بکار گرفته خواهد شد، برای حفاظت هیچ سلاحی در اختیار ندارد.
شایان ذکر است که، بار نخست در مورد این راکت جدید مافوق سرعت روسی در ماه مارچ امسال در سخنرانی رئیس‌جمهور پرده برداشته شد
راکت "خنجر" می‌تواند مسافت 2000 کیلومتر را طی کند. این راکت یکم دسامبر 2017 به صورت آزمایشی در جنوب روسیه شلیک شد و جنگنده "میگ31بی ام" آن را حمل می‌کند. این جنگنده می‌تواند راکت هایش را به مسافت 720 کیلومتری حمل کند.
فرمانده نیروی هوایی روسیه اعلام کرد که راکت" خنجر" می‌تواند از طریق تغییر سرعت خود که چند برابر سرعت صوت است، به تمامی سیستم های دفاع هوایی کنونی و سامانه‌هایی که در آینده ساخته می‌شوند، نفوذ کند.با توجه به توانایی‌های منحصر بفرد و مشخصه‌های فنی جت MiG-31 و این راکت هوا به زمین، سیستم مافوق صوت هیچ مشابهی در جهان ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала