مراسم نمادین انتقال جام جهانی روسیه به قطر

© Sputnik / Sergey Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر مراسم نمادین انتقال جام جهانی روسیه به قطر
مراسم نمادین انتقال جام جهانی روسیه به قطر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز مراسم نمادین انتقال جام جهانی فوتبال توسط روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 به قطر که در سال 2022 میلادی میزبان خواهد بود، در کاخ کرملین مسکو برگزار شد.

به نظر شما کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی را دارد؟ - اسپوتنیک افغانستان
به نظر شما کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی را دارد؟
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه، تمیم بن‌حمد آل‌ثانی امیر قطر و جانی اینفانتینو رئیس سوئیسی فیفا در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم ولادیمیر پوتین به تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر توپی را داد که در فینال بازی های جام جهانی 2018 میان کرواسی و فرانسه امروز ساعت 19:30 به وقت کابل برگزار می شود.

رئیس‌جمهوری روسیه در آغاز این مراسم گفت: جام جهانی 2018 فوتبال در روسیه به پایان رسید. مفتخریم که موفق شدیم برای هواداران فوتبال این ورزش و رقابت فوق‌العاده را برگزار کنیم. ما و تمام کشور روسیه لذت فوق‌العاده‌ای از گفت‌وگو با دنیای فوتبال و هوادارانی که با پیام صلح به روسیه آمده بودند بردیم. 

پوتین افزود: اطمینان داریم که دوستان ما در قطر نیز خواهند توانست جام جهانی 2022 فوتبال را در چنین سطح بالایی میزبانی کنند. البته آماده هستیم تا تجربیات خود را از برگزاری جام جهانی 2018 به قطر انتقال دهیم. 

وی در پایان تاکید کرد، که با انجام تمامی این کارها اطمینان لازم برای ماموریت بشری فوتبال جهت اتحاد مردم دنیا ایجاد خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала